ŠEF Renault-Nissan alijanse Carlos Ghosn je potvrdio kako će se od 2014. na tržištima Indije, Indonezije i Rusije (a kasnije i drugdje) ponovno početi prodavati modeli pod značkom već pomalo zaboravljenog Datsuna. Također, uz ovu najavu predstavljen je i novi logo.
Podsjetimo, Datsun je ime koje je Nissan koristio do 1981. te će sada uz Infiniti činiti treći brand pod svojom kapom.
Za sada nije poznato s kakvim će modelom Datsun "oživjeti", no radit će se svakako o cijenom pristupačnom i manjem modelu kojega će pokretati ekonomična motorizacija manjeg obujma.
Plan revitalizacije Datsuna uključuje oko 400 milijuna eura vrijedna ulaganja u Nissanovu indonezijsku tvornicu u blizini Jakarte gdje će se proizvodnja popeti na oko 250.000 primjeraka godišnje. S novim Datsunom Renault-Nissan namjerava povećati svoju prisutnost na tržištima u razvoju.