Što kad vam automobil trza dok je u leru?

Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL

KAD je motor u praznom hodu, očekuje se da radi mirno i uravnoteženo. No, što ako osjetite vibracije, neuravnoteženo izgaranje, ako se poveća broj okretaja? U leru automobili rade na oko 700-800 o/min. Sami ćete, po iskustvu, procijeniti kad vam motor ne radi kao inače, piše HAK Revija.

Obično je to simptom nekih problema. Kod benzinaca bi to mogle biti dotrajale svjećice zbog kojih će paljenje smjese u cilindrima biti otežano. Mogući su i problemi s ožičenjem svjećica, odnosno neispravnošću instalacija.

Jedan od mogućih uzroka su i onečišćeni injektori goriva te začepljeni filter zraka. Neispravan ventil protoka zraka mogao bi također biti jedan od uzroka. Nejednak rad motora moguć je i zbog narušavanja vakuuma u sustavu dovoda zraka i goriva u motor (zbog dotrajalosti ili oštećenja).

Nakon promjene zupčastog remena može se dogoditi da on nije savršeno usklađen, pa ni rad ventila nije sinkroniziran. Sve to reducira kompresiju i rezultira neoptimalnim radom motora u praznom hodu. Slični se problemi mogu javiti i zbog dotrajalosti zupčastog remena.

Na kraju, mogući su i problemi s vremenom paljenja smjese zbog kojih će motor raditi grublje ili se ugasiti. U svakom slučaju, ako osjetite da vam motor nejednako radi, potrebno je potražiti pomoć mehaničara.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.