DIESELGATE polako pada u zaborav, a sve više kupaca vraća se dizelašima.
Najviše je profitirao Volkswagen. Vjerovali ili ne, Volkswagen je tijekom prošle godine gotovo udvostručio prodaju dizelaša u osobnom programu. Tako je njihov udio skočio s 15 na opet respektabilnih 27%. Udio dizelaša u prodaji Volkswagena je pak tijekom 2018. godine skočio za 4-postotna boda, na 43%.
"U Njemačkoj je debata oko dizelaša emocionalno nabijena i često ne uzima činjenice u obzir. S obzirom na performanse i efikasnost, a u svjetlu klimatskih promjena, dizelski motor će ostati bitna tehnologija još godinama, posebno za one koji prelaze velike udaljenosti", izjavio je Jurgen Stackmann, član uprave Volkswagena zadužen za prodaju.
U Volkswagenu napominju da novi dizelaši emitiraju do 15% manje CO2 od usporedivih benzinaca, pa je tako EA288 evo generacija motora smanjila emisiju CO2 za do 10 g/km.
Prema JATO analizi udio dizelaša na europskom tržištu je s 36% najmanji od 2001. godine, a pad je zabilježio na 20 od 27 tržišta. Najveći pad prodaje zabilježen je u Velikoj Britaniji (-30%), Skandinaviji (-22%) i zemljama Beneluksa (-22%).