Screenshot: YouTube
OVAJ supersportski automobil proizveden je u jednom jedinom primjerku, što ga čini trenutno najvećim i najpoželjnijim automobilskim raritetom.
Ukoliko ste prepoznali automobil, a niste pasionirani ljubitelj jedne japanske marke, definitivno spadate u red boljih poznavatelja autoindustrije. Iako ovaj auto ne dolazi iz Ferrarija, Paganija ili Porschea, radi se o najbrutalnijem automobilu kojeg je 1990-ih dao Japan. A priča ide ovako.
Da bi bolid mogao sudjelovati na utrci 24sata Le Mansa, morao je biti proizveden bar jedan cestovni primjerak. Toyota je tako odlučila stići u Le Mans s doista impresivnim automobilom. Ime mu je SARD MC8-R, ili dulje Sigma Advanced Racing Development, a natjecao se ne baš uspješno u Le Mansu. Sigma je 1990-ih radila s Toyotom, pa ne treba čuditi što je MC8-R ustvari bio detaljno prerađena serijska Toyota.
Najjednostavnije rečeno, SARD MC8 bio je 40 cm produljena i 20 cm proširena izvedba Toyote MR2. Pritom zaboravite na sve što ste prije slušali o Toyoti, jer je ispod poklopca ugrađen 4.0 V8 twinturbo s preko 600 KS. Dovoljno da odmjeri snage s Ferrarijem F40, McLarenom F1 ili pak domaćim Nissanom Skyline GTR i Hondom NSX, svima u specijalnoj GT1 izvedbi. Nažalost, automobil je od svih bio osjetno lošiji, jednom se nije kvalificirao, a drugi put se zapalio. Posramljen ili ne, nestao je i cestovni primjerak.
Sve do 2015. godine nije se znalo gdje je završio jedan jedini cestovni primjerak, a onda je osvanuo u prodaji. Sada je očito opet na cesti, ali prevrijedan da bi vozio.