Hrvati u vrhu po zanimanju za dijete, taj pojam najviše pretražuju Slavonci

Foto: Youtube screenshot

KAKO jedemo i što jedemo, uvijek je aktualna tema, a za širu su javnost vrlo vruća tema koja nikad ne izlazi iz mode dijete.

U Sjedinjenim Američkim Državama svake godine dijetama se podvrgava 45 milijuna ljudi i na proizvode za mršavljenje godišnje potroši 33 milijarde dolara. No Amerikanci nisu jedini opsjednuti dijetama i proizvodima za mršavljenje.

Naime, prema Google Trendsu, i Hrvati su prilično visoko na ljestvici. Točnije, nalaze se na 11. mjestu. 

Do tog podatka došao je portal Chef’s Pencil koji je analizirao interese ljudi, odnosno što pretražuju na Googleu i koliko često. Tako su provjerili pojam "dijeta", koji uključuje pretraživanja vezana za dijete na lokalnim jezicima. 

Tako je nastala ljestvica koja je otkrila da su Hrvati po pitanju interesa za dijete u samom vrhu.

1. Poljska (ocjena Google Trends: 100)
2. Australija (ocjena Google Trends: 83)

3. Sjedinjene Države (ocjena Google Trends: 78)
4. Novi Zeland (ocjena Google Trends: 77)
5. Moldavija (ocjena Google Trends: 77)
6. Južna Afrika (ocjena Google Trends: 76)
7. Georgia (ocjena Google Trends: 76)
8. Libanon (ocjena Google Trends: 74)
9. Kanada (ocjena Google Trends: 70)
10. Ujedinjeno Kraljevstvo (ocjena Google Trends: 70)
11. Hrvatska (ocjena Google Trends: 70)
12. Katar (ocjena Google Trends: 67)
13. Ujedinjeni Arapski Emirati (ocjena Google Trends: 67)
14. Irska (ocjena Google Trends: 67)
15. Rumunjska (ocjena Google Trends: 65)

Još neki zanimljivi podaci su da pretraživanja vezana za dijetu vrhunac dostižu početkom godine, a zatim neprestano padaju sve dok ne dođe dan sljedeće Nove godine.

Najpopularnije dijete u Hrvatskoj su liposukcijska i ketogena dijeta.

Najveće zanimanje za dijete vlada u Požeško-slavonskoj županiji (ocjena 100), Vukovarsko-srijemskoj (ocjena 93), Virovitičko-podravskoj (ocjena 91), Krapinsko-zagorskoj (ocjena 88) i gradu Zagrebu (ocjena 86). 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.