U Chicagu je toliko hladno da pale vatru na tračnicama. Zašto?

Screenshot: CBS 17

CHICAGO, kao i veći dio SAD-a, pogodile su rekordne hladnoće. Na nekim mjestima temperature će se spustiti i do -50 stupnjeva Celzijevih, a za sam grad Chicago meteorolozi kažu da će tijekom ovog razdoblja biti hladniji i od Antarktika.

Stoga su posljednjih dana zaposlenici čikaške željeznice, kako bi osigurali redovit promet, počeli paliti vatre na nekim dijelovima tračnica, piše CNN.

Grijači na plin

"Metra (čikaška željeznica) nije doslovno zapalila tračnice“, izjavio je za CNN Michael Gillis, glasnogovornik Metre.

“Vatre koje vidite zapravo potječu od grijača na plin koji su postavljeni uzduž tračnica i koji ih održavaju toplima. Metra uz ovu metodu koristi i cjevasti sustav grijanja te grijanje vrućim zrakom kako bi ugrijala hladne tračnice“, rekao je glasnogovornik.

"Kada god temperature padnu ispod nule, koristimo neke od tih mjera", objasnio je Gillis i dodao kako se ovakvi sustavi grijanja tračnica koriste diljem SAD-a.

Metal se steže

No, zašto zaposlenici željeznica koriste ovakve mjere održavanja tračnica? Naime, pri ekstremnim hladnoćama, tračnicama se mogu dogoditi dvije stvari.

Prvo, mogu se razdvojiti, tj. udaljiti. Pri velikim minusima metal se steže te se tračnice znaju zbog toga razdvojiti pri spojevima. Kada se tračnice zagriju vatrom ili vrućim zrakom, metal se širi i tračnice se vraćaju na svoje mjesto.

Drugo, skretnice se mogu napuniti ledom i prestati funkcionirati pa zaposlenici željeznice, u uvjetima kada temperature padnu ispod nule, koriste sustav grijanja kako bi odledili skretnice.

12-satna smjena

Željezničari koji pri ovakvim vremenskim nepogodama rade 12-satne smjene paze na sustav grijanja te nadziru plamen na tračnicama.

Metra kaže kako je za vlakove potpuno sigurno voziti preko vatre jer gorivo u vlakovima "izgara samo pod pritiskom i toplinom, a ne reagira s otvorenim plamenom".

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.