Ako ste u Tuzli bez automobila i odlučite se za javni prijevoz, doživjet ćete apsurd jer je autobusna karta skuplja od vožnje taksijem.
I tako će ostati jer je propao javni poziv za izbor novog gradskog linijskog prijevoznika, piše Klix.ba.
Javni poziv za obavljanje gradskog prijevoza u Tuzli raspisan je nedavno, a nakon što je privatna firma Gradski i prigradski saobraćaj (GiPS), koja obavlja javni prijevoz, izvršila enormno povećanje cijena karata.
Ova privatna firma reducirala je broj linija, određene ukinula te najavila potpuni prestanak obavljanja djelatnosti.
Međutim, obavljeni javni poziv je suštinski propao jer svega jedna dostavljena ponuda nije bila potpuna. Shodno novonastaloj situaciji, Gradska uprava Tuzle će problem pokušati riješiti otvaranjem postupka javne nabave.
"Javni poziv je neuspješno prošao, jer se javio samo jedan poslovni subjekt čija prijava nije bila potpuna. Sada idemo na drugu metodu propisanu Zakonom o komunalnim djelatnostima Tuzlanskog kantona, a to je javna nabava za što smo u budžetu morali osigurati sredstva. Ići ćemo s tom metodologijom da mi plaćamo prijevoz po pređenom kilometru, a Grad Tuzla će naplaćivati karte i određivati cijenu karata", izjavio je gradonačelnik Tuzle Zijad Lugavić.
Grad Tuzla sada će ići u rebalans proračuna, kako bi osigurao novac za raspisivanje javne nabave. S druge strane, GiPS je uputio dopis u kojem potvrđuju da će javni prijevoz u Tuzli nastaviti obavljati do 30. lipnja ove godine.
Međutim, za građane su cijene mjesečnih, ali i dnevnih karata preskupe. Naime, trenutna cijena jednokratne karte u gradskoj zoni iznosi tri i po konvertibilne marke (1.79€), što je za 50 feninga skuplje u odnosu na prijevoz taksijem na istoj relaciji.