Wolt Zagreb d.o.o., tvrtka koja stoji iza digitalne aplikacije za dostavu, donijela je nekoliko noviteta za partnere dostavljače koji rade preko Woltove platforme, kako bi ostvario pravednije i transparentnije poslovanje, izvijestili su iz Wolta.
To su prije svega, dodaju, naknade putem cestovne, a ne zračne udaljenosti te naplata kašnjenja restoranima zbog kojih se predugo čeka narudžba, a slijede i izmjene dosadašnjih pragova za postizanje bonusa.
Kažu kako se uvođenjem ovih noviteta pokušava još pravednije i transparentnije odrediti cijena pojedinačne dostave koja će odražavati stvarnu udaljenost i napor koji je uložen prilikom obavljanja zadatka.
Udaljenost cestovna, a ne zračna
Iz Wolta poručuju kako će od sljedećeg tjedna odgovoriti na višegodišnji zahtjev velikog broja partnera dostavljača te promijeniti način na koji se izračunavala cijena po pojedinačnoj dostavi. To znači da će se od sada naknada temeljiti na procijenjenoj pređenoj cestovnoj, a ne zračnoj udaljenosti, a zarada za svaki zadatak bit će vidljiva prije nego što se zadatak prihvati ili odbije.
Procijenjena cestovna udaljenost obračunavat će se automatski putem sustava OpenStreetMaps, a ostala potencijalna zarada poput napojnica ili naknada za veće narudžbe bit će vidljiva po izvršenju zadatka.
Naknada za preuzimanje narudžbe u slučaju većih udaljenosti
Uz navedeno, uvodi se i naknada za preuzimanje narudžbe u slučaju većih udaljenosti do mjesta prikupa dostave. U praksi to znači da će Woltovi partneri dostavljači biti plaćeni transparentnije i pravednije pošto je procijenjena cestovna udaljenost najčešće veća od zračne udaljenosti.
U samoj aplikaciji bit će vidljiva bruto zarada za svaku prihvaćenu narudžbu, koja uključuje osnovnu naknadu za dostavu, naknadu za udaljenost od restorana ili trgovine do korisnika, naknadu za preuzimanje narudžbe u slučaju većih udaljenosti do mjesta prikupa te ostale naknade koje ovise o specifičnosti dostave, a sukladno naporu uloženom u obavljanje svakog zadatka.
Naknada za kompenzaciju čekanja
Partneri dostavljači često ističu kako ponekad dulje čekaju narudžbe te se sada uvodi i naknada za kompenzaciju čekanja. To u praksi znači da će kašnjenje restorana ili trgovine dulje od 10 minuta biti adekvatno kompenzirano, a sve što partner dostavljač mora napraviti u tom slučaju je javiti se korisničkoj podršci putem postojećeg chata u aplikaciji.
Ako partner dostavljač iz nekog razloga ne želi prihvatiti narudžbu, neovisno o tome radi li se o samostalnoj ili povezanoj narudžbi, moći će to napraviti još jednostavnije i bez kontaktiranja korisničke podrške, čime mu se olakšava svakodnevna fleksibilnost u obavljanju dostava.
Ne moraju više slikati račune
Vrijeme provedeno na mreži dodatno se skraćuje i još jednim novitetom - partneri dostavljači ne moraju više slikati račune kod prikupa narudžbi iz trgovina. Automatizirano je i plaćanje većih, odnosno težih narudžbi iz trgovina. To znači da će se za sve narudžbe iznad 10 kilograma obračunavati dodatna naknada, koja će biti isplaćena unutar 24 sata od izvršene dostave.
"Brinemo o interesima naših dostavljača"
"Wolt je trenutno najfleksibilnija platforma na tržištu putem koje partneri dostavljači mogu obavljati posao dostavljanja u vremenu koje sami odaberu te nema nikakvih posljedica u slučaju odspajanja u bilo kojem trenutku. Ovim promjenama poslovanje postaje još jednostavnije, transparentnije i pravednije, a nove naknade za dostavu bolje će odražavati stvarni napor koji je uložen prilikom dostavljanja.
Što se tiče samog utjecaja na zaradu, ona će u konačnici ovisiti o vrsti zadatka kakvu partneri dostavljači sami odaberu prihvatiti. Također, ove promjene dokaz su da slušamo zahtjeve naših dostavljača i da brinemo o njihovim interesima jer su oni neizostavna karika u našem poslovanju", rekao je Marin Šušnjar, generalni direktor Wolta u Hrvatskoj.