Prokušana formula
O ukusima je najbolje ne raspravljati, pa nećemo ulaziti previše u temu dizajna novog Golfa, već ćemo samo reći kako se u VW-u očito odlučili držati prokušane formule. Naime, novi Golf će predstavljati tek evoluciju dosadašnjih linija koje su usklađene s posljednjim kretanjima VW-ovog obiteljskog dizajna. Unutrašnjost također ne donosi velike novosti, ali djeluje znatno svježije, dok je dojam kvalitete i ergonomičnosti na vrlo visokoj razini. Posebno se ističe središnji stup, sa standardnim 5,8-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir i naprednim infotainmentom, koji je sada okrenut vozaču.
Novi se Golf temelji na modularnoj MQB (Modularer Querbaukasten) platformi, čija je upotreba rezultirala i rastom gabarita, i to duljine (4.255 mm; +56 mm), širine (1.799 mm; +13 mm) i međuosovinskog razmaka (2.637 mm; +59 mm). Visina vozila snižena je za 28 mm i sada iznosi 1.452 mm. Manja visina usporedo sa raznim dizajnerskim rješenjima su doprinijeli poboljšavanju aerodinamike. Time je koeficijent otpora zraka smanjen za 10% (Cd= 0,27). Recimo ukratko i kako je zapremina prtljažnika narasla za 30 l, pa u osnovi zauzima 380 l.
Lakši od prethodnika
Unatoč tome što putnicima nudi više prostora i bogatiju opremu novi je Golf u prosjeku stotinjak kilograma lakši od prethodnika. To će uz napredniju motorizaciju dovesti do povećanja ekonomičnosti za do 23% u odnosu na modelsku ponudu šeste generacije. Istodobno, krutost šasije je povećana (23 kg lakša), pa će zajedno s bogatijom pasivnom i aktivnom sigurnosnom opremom zadovoljiti najviše standarde glede sigurnosti putnika.
Golf će po prvi put biti dostupan s podesivim odzivom gasa i rada motora. Konkretno, radit će se o načinima rada Eco, Sport, Normal i Individual, a uz DSG mjenjač dolazi i peti mod - Comfort.
Na tržištu krajem godine
Motorizaciju će isprva činiti nekoliko motora, svi upareni sa sustavima regenerativnog kočenja i stop-startom. Prilikom lansiranja ljubitelji benzinaca će moći izabrati između 1.2 TSI snage 85 KS i 1.4 TSI snage 140 KS. Prvi će ostvarivati prosječnu potrošnju od 4,9 l/100 km, a drugi će biti opremljen sustavom deaktivacije cilindara (Active Cylinder Technology) koji će gašenjem dva cilindra omogućiti snižavanje potrošnje na "tvorničkih" 4,8 l/100 km. Dizelaše će zastupati 1.6 TDI snage 105 KS i prosječne potrošnje 3,8 l/100 km, dok će vrh ponude činiti 2.0 TDI snage 150 KS uz prosječnu potrošnju goriva od 4,1 l/100 km.
Šira javnost će se s novim Golfom osobno moći upoznati na pariškom auto salonu krajem ovog mjeseca, a prodaja će krenuti nedugo zatim, pa bi i na naše tržište trebao stići krajem godine.