Veliko istraživanje: Koji su auti najbolji, a koji imaju najviše grešaka i kvarova

Foto: Honda

Njemačka stručna organizacija TÜV svake godine provede više od deset milijuna tehničkih pregleda i sve to sintetizira u svoj izvještaj, odnosno statistiku najboljih vozila i vozila s najviše grešaka na tehničkim pregledima. Sad je vrijeme za najnoviji TÜV Report 2025.

Zlatna značka 2025. dodjeljuje se Hondi Jazz. Samo 2.4 posto japanskih malih automobila ističe se značajnim nedostacima kada prvi put idu na tehnički pregled - s prosjekom od 28.000 kilometara na satu. Jazz je pomaknuo prošlogodišnjeg pobjednika VW Golf Sportsvan na drugo mjesto (2.5 posto).

Nakon toga, Audi Q2 i Porsche 911 Carrera dolaze s 2.6 posto nedostataka/kvarova. Na 5. mjestu je Mitsubishi ASX sa samo 2.7 posto značajnih nedostataka te dokazuje da čak i relativno jeftin crossover može biti vrlo siguran. Japanac koji se za europsko tržište proizvodi u Renaultovoj tvornici u Valladollidu u Španjolskoj ima znatno više odvoženih kilometara od prvoplasiranog Jazza s prosječnom kilometražom od 40.000 kilometara - u usporedbi s Porscheom 911 Carrera čak gotovo dvostruko više. Zato je rezultat ovog Mitsubishija još zanimljiviji, odnosno vrjedniji, piše HAK Revija.

Gledajući na duge staze, Porsche 911 Carrera drži vodstvo u svim dobnim skupinama. VW Golf Sportsvan ima najmanje značajnih nedostataka od četiri do devet godina. Obiteljski kombi VW Sharan (23 posto) drži kvalitetu i nakon devet godina. Do sedam godina starosti odlični su VW-T-Roc (6.0 posto) i Mazda CX-3 (6.6 posto), dok je Porsche s modelom 911 na vrhu ljestvice…

U klasi mikroautomobila pobjeđuje Kia Picanto (3.8 posto). Među malim automobilima prvo mjesto zauzima ukupni pobjednik Honda Jazz (2.4 posto), e-Golf pobjeđuje u kompaktnoj kategoriji (3.4 posto). U srednjoj klasi blistaju Audi A4/A5 (4.7 posto). Golf Sportsvan (2.5 posto) najbolji je kombi, a Audi Q2 najpouzdaniji SUV.

Vozila s najmanje grešaka i kvarova

Vozila s najviše kvarova i grešaka

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.