Screenshot: Autoclick
JUČER je u Opatiji za hrvatsko tržište predstavljen Opel Adam. Riječ je o automobilu koji je svoju svjetsku premijeru doživio na prošlogodišnjem pariškom sajmu, a dodatnu razradu na sportski sektor predstavili smo Vam sa ovogodišnjeg sajma u Ženevi.
Kako je i najavljeno, sa ženevskim je sajmom ušao u prodajne salone te je od jučer službeno dostupan i u Hrvatskoj. Adam je pionir u Opelovoj ponudi malih modernih gradskih automobila i nudi najvišu razinu individualizacije u A segmentu. Dostupan je u izvedbi sa troja vrata čime jasno konkurira Fiatovom modelu 500.
Kako su naglasili u Opelu riječ je ujedno o jedinom malom automobilu koju je osmišljen u međunarodnom centru za tehnički razvoj u Russelsheimu sa proizvodnim pogonom u Eisenachu, u Njemačkoj.
Opel Adam dolazi u ponudi sa benzinskim motorima, i to 1,2 litrenim od 70 KS, potrošnjom od 5 l/100 km, emisijom od 118g/CO2, te start/stop sustavom te 1,4 litrenim od 87 KS jednake potrošnje. Oba motora dolaze sa pet-stupanjskim mjenjačem, ali već je najavljena nova genaracija benzinskih motora sa izravnim ubrizgavanjem i turbopunjačem sa novom generacijom šest-stupanjskih ručnih mjenjača.
No, prava specifičnost Adama leži u njegovoj individualizaciji koja ide u krajnost neograničenim mogućnostima prilagodbe. Tako su vam na raspolaganju dvotonske kombinacije karoserije i krova, 12 boja karoserije, tri boje krova, 31 dizajn naplataka, zamjenjivi ukrasi za naplatke u 6 različitih boja, četiri boje interijera, 15 dizajna sjedala, 19 kompleta ukrasa za unutrašnjost od kojih su neki sa pozadinskom rasvjetom, šest boja stropa s tri otisnuta motiva, osam različitih ambijentalnih osvjetljenja…
Uz to dolazi sa informacijsko multimedijskim sustavom IntelliLink koji je kompatibilan sa svim pametnim telefonima. Dodajmo da Adam od ostalih dodataka ima automatsku pomoć pri parkiranju, grijani upravljač, upozorenje za mrtvi kut, nosač za bicikle...
Veseli da ova priča počinje cijenom od 89.900 kn, za model sa 1.2 litrenim motorom.