SVE O ČEMU sanjaju alfisti, ali i za čim čeznu svi koji gaje iskonsku ljubav prema automobilu, dobila su dva nova automobila snova.
A da stvar bude bolja, obje su izvedbe prelijepe Giulije, i to Quadrifoglio izvedbe za koju smo mislili da ju je nemoguće premašiti. Ipak je moguće, i to kad se vrati GTA oznaka. I ne samo to, tu je i GTAm, pravi hardcore u svakom smislu.
Krenimo redom. GTA ima i dalje 2.9 V6 biturbo, ali sada s 540 KS. Istovremeno je blago reducirana masa, poboljšana aerodinamika i dodatno povećan downforce.
Idući je GTAm, automobil koji i dalje smije na cestu. Ako vas već nije preplašio s povećim stražnjim krilom od karbona te povećanim tragom kotača za 50 mm, onda znajte da je ovjes temeljito prerađen, a sve kako bi se poboljšala stabilnost pri većim brzinama. Straga samo titan i potpis Akrapoviča, i to (opet) na sredini, gdje i treba biti kod jedne Alfe. A Alfa je dobila i 20-inčne kotače, i to trkaće izvedbe. Stražnjeg sjedala nema, ali je tu nosač za kacigu i protupožarni aparat, a vozača štiti zaštitni kavez.
Unutra alkantara, aluminij i ostali materijali za uštedu mase. Konkretno, GTAm je 100 kg lakši od 510 KS snažnog originala i teži tek 1520 kg. S 2.8 kg/KS je logično da je osjetno brži pa 100 km/h ima za 3,6 sekundi.
Tu divljenje staje, a mi ćemo samo napomenuti kako je lista narudžbi otvorena. Serija broji svega 500 primjeraka pa će vjerojatno sva mjesta biti popunjena do kraja dana.