BEOGRAD je na rubu prometnog kolapsa pa se razmišlja o radikalnim potezima.
Čelnici Beograda su se u potrazi za rješenjem svakodnevnih prometnih gužvi na ulicama Beograda odlučili za rješenje koje već egzistira u brojnim svjetskim metropolama poput Londona, Singapura i drugih. Gradski odjel za promet je raspisao javnu nabavku za izradu studije "Upravljanje prometom u Beogradu kroz model tarifiranja pristupa centralnoj zoni", javljaju Večernje novosti.
Tender se otvara potkraj sljedećeg mjeseca, a izabrani ponuđač će morati u naredne pola godine analizirati iskustva drugih gradova s ovakvim rješenjem naplate ulaza u gradsko središte. Također, studija predviđa i analizu javnog mnijenja po ovom pitanju, ali i izbor tehnologije koja je optimalna za uvjete u središtu Beograda. Naravno, potrebna je i prometna analiza posljedica uvođenja naplate, kako u zoni naplate, tako i izvan nje.
Studija se bazira na Smart planu prometa do 2033. godine do kada Beograd mora imati uređene glavne prometne pravce, uključujući dvije linije metroa i četiri željezničke linije.