ZABORAVITE na nekonvencionalan izgled prethodnika, novi i3 će biti prepoznatljiv predstavnik bavarskog nositelja mode.
Desetljeće je prošlo otkako je BMW iznenadio svijet modelom i3, koji se na koncu pokazao vrlo uspješnim. Tijekom devet godina prodan je u četvrt milijuna primjeraka što, uzevši u obzir njegov „ne-BMW-ovski karakter, i nije loše.
BMW i3 je i danas jedan od estetski zanimljivijih električnih automobila koji se mogu naći na cesti. U budućnosti bi se pak trebao stopiti s ostatkom game. Tako barem tvrdi BMW-ov šef razvoja Frank Weber kojem se ne dopada ideja "BMW-a koji nije BMW“.
“Mnogima se svidio, ali u očima drugih i3 nije bio pravi BMW. Pomalo autsajder u učionici, ako baš hoćete”, rekao je šef razvoja BMW-a Frank Weber za Automobilwoche. "Nećemo to ponoviti u ovom obliku", rekao je Weber.
BMW je pritom svjestan kako na tržištu postoji potražnja za ovakvim relativno pristupačnim električnim automobilom.
"BMW definitivno treba na tržište donijeti pristupačan, kompaktan automobil", priznao je Weber za Automobilwoche. “Veliku važnost pridajemo tome da kupcima ponudimo najbolji mogući pristup marki BMW. Zato vrlo pažljivo razmišljamo o tome kako ulazna ponuda može biti dio obitelji Neue Klasse.”