SERIJA 7 generacije E32 i E38 je sama po sebi poseban automobil, posebno u izvedbi s V12 motorom. Ovo je ipak nekoliko koraka više.
Serija 7 pokretana moćnim V16 motorom može se vidjeti do 7. travnja na Techno-Classica Essen showu. Bolji poznavatelji uočit će da to nije onaj Goldfisch s fotografija gdje je ulogu domaćina dala serija E32. Da, postoji još jedan primjerak temeljen na elementima novije E38 generacije.
Objavljuje Michael P. Frese u Četvrtak, 4. travnja 2024.
Ovaj je prototip proizveden 1990. godine, četiri godine prije premijere E38. Prema dostupnim informacijama, motor ovdje razvija tek 350 KS, pedesetak više od komercijaliziranog V12. I sada ga je BMW prvi put pokazao javnosti.
It's a never-before-seen BMW 750iL V16 Goldfisch! Come and see the public debut of this one-off prototype, in Hall 6 of...
Objavljuje BMW Group Classic u Četvrtak, 4. travnja 2024.
BMW je krajem 1980-ih krenuo u razvoj novog motora. Baza je bio M70 V12 motor. Išlo se u oba smjera pa je uz minijaturni trocilindarski motor razvijen i veliki V16 motor. 1988. godine motor je ugrađen u produljenu seriju 7, a sve kako bi se provela detaljna testiranja.
>> Ovako je izgledao prvi i jedini BMW s V16 motorom
Motor je iz 6.7 litara davao 408 KS i 613 Nm, a u kombinaciji automatskog mjenjača 7-ici je pružao vrhunske performanse. Ipak, naknadno je u seriju 8 ugrađena jača verzija V12 motora s 380 KS, što je potrebu za instalacijom V16 motora učinilo nepotrebnom. I tu je priča o 310 kg teškom dragulju stala. Bar smo tako mislili sve do sada kad je BMW otkrio još jedan zanimljiv prototip s V16 motorom.