Citroën C4 Aircross: Uspjeh na visokoj nozi

TRŽIŠNO uspješna nova generacija Citroenovog kompakta nakon premium izvedbe DS4 dobiva još jednu posebnu varijaciju. C4 Aircross donosi novu interpretaciju pojma kompaktnog SUV-a prilagođavajući se novim trendovima, posebno po pitanju ekologije i suvremenog dizajna.

Upečatljivog dizajna C4 se nameće dinamičnim stilom. Pritom ne skriva linije izvornika, već ih nadopunjuje elementima s ciljem povećanja robusnosti. Tako terenski dojam osiguravaju prošireni blatobrani, ispupčen poklopac motora, te podignuta podnica i smanjeni prevjesi.

Stilski elementi kombiniraju rješenja s DS linije s onima jedinog terenca u Citroenovoj ponudi, modela C-Crosser. Postavljen an 18-inčne naplatke C34 Aircross je jednako markantan s boka, dok stražnji kraj dodatno oplemenjuju nova svjetla inspirirana konceptom Hypnos. Recimo i kako Aircross zadržava kompaktne mjere, duljina mu je 4,34 m, širina 1,79 m, a visina 1,63 m.

Da se ne radi samo o tzv. SUV-u za pokazivanje potvrđuje podatak o dostupnosti pogona na sve kotače. Komanda postavljena iza ručice mjenjača omogućuje da se ručno odabere jedan od tri načina prijenosa.

Osim klasičnog 2WD koji štedi gorivo, tu su 4WD mod koji automatski raspodjeljuje okretni moment između prednje i stražnje osovine te "lock" koji povećava okretni moment na stražnjim kotačima kako bi se osiguralo maksimalno prianjanje u teškim uvjetima.

Ponudu motora čine tri jedinice. Osnovni benzinac (1,6/115 KS) dolazi isključivo u kombinaciji s prednjim pogonom i pet-stupanjskim ručnim mjenjačem. Dizelski 1,6 HDI (110 KS) i 2.0 HDI (150 KS) su opremljeni šest-stupanjskim mjenjačem, a dostupni su i u kombinaciji pogona na četiri kotača. 2.0 benzinac nudit će se na vaneuropskim tržištima, a bit će dostupan i u kombinaciji s CVT mjenjačem.

Od posebnosti ćemo izdvojiti još veliki stakleni sa svjetlosnim vodičima s LED lampama ugrađenima u strop, a potom i opremu u koju, ovisno o razini opreme, ulaze još GPS navigacija, kamera za parkiranje, keyless sustav.

C4 Aircross na tržište dolazi polovicom iduće godine.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.