Huawei se etablirao kao proizvođač mobitela i prateće opreme, a odnedavno figurira u autoindustriji.
Posljednji rezultat je Maextro S800, prvi model zajedničkog biznisa tehnološkog diva Huaweija i kineskog proizvođača automobila JAC-a, ali i četvrto vozilo u Huaweijevom HIMA projektu.
Pridružuje se liniji u kojoj su modeli Stelato, Luxeed i AITO, koji su nastali u kooperaciji s različitim kineskim proizvođačima automobila, piše Revija HAK.
Kopirali Maybach, BMW i Rolls-Royce
Luksuzna limuzina Maextro preuzima stilske karakteristike od svojih europskih konkurenata. Dvobojna karoserija i kotači su posuđeni od Maybacha, ultra-tanka prednja svjetla bliska su BMW-ovoj seriji 7, dok zakošena linija krova podsjeća na elegantni Rolls-Royce Wraith s dvoja vrata.
Postavljen na Huaweijevu Tuling Intelligent Chassis arhitekturu, Maextro S800 je dugačak 548 cm, dok je međuosovinski razmak čak 337 cm. Na primjer, Rolls-Royce Ghost je 6.5 cm dulji od Maextra.
Zasad se ne zna puno o dizajnu unutrašnjosti, ali na jedinoj fotografiji vidi se zvjezdano nebo na plafonu vozila, odnosno rasvjeta koja bi trebala simulirati svemirska prostranstva.
Detalji o električnom pogonu su tajni
Model je opremljen Super Cruise, Super Maneuvrerablity, Super Awareness, Super Privacy, Super Communication i Super Protection sustavima. Sve to zvuči super, ali treba vidjeti što svi ti sustavi rade.
Detalji o električnom pogonskom sklopu ostaju tajni. Maextro će na tržište sljedećeg proljeća, s početnom cijenom od milijun juana, što u prijevodu iznosi približno 135 tisuća eura.
Te brojke ga čine jednim od najskupljih automobila proizvedenih u Kini, ali to je još jeftinije od europske konkurencije poput Rolls-Roycea ili Maybacha baziranog na Mercedes EQS-u.