NAKON kineske premijere DS Automobiles predstavlja i europsku verziju luksuzne krstarice predstavljajući tako najprestižniji model PSA grupacije.
Ime mu je DS9, stoji uz bok crossover modelima Crossback izdanjima DS3 i DS7, a premijeru će imati na skorašnjem salonu u Ženevi.
I ovdje je baza Peugeot 508, točnije produljena L izvedba, a najviše izmjena pretrpjeli su prednji i stražnji kraj. Po boku je ubačeno i dosta kroma, a ubacivanjem novih linija uzduž ramena vozila nastojalo se dodatno distancirati od sestrinskog modela. Kromom je ukrašen i poklopac motora, što će definitivno izazvati komentare mnogih, bilo pozitivne ili negativne. U svakom slučaju hrabro, doduše ne kao CX ili XM, ali dizajnerski za današnje pojmove pravo osvježenje. Realno, jedini vanjski detalj koji iznenađuje je što nisu zadržana bočna stakla bez okvira. DS9 u duljinu mjeri 4.933 mm, širok je 1.855 mm i visok 1.468. Razmak između osovina je 2.895 mm.
U kabini sinergijski efekt DS7 i Peugeota 508 donosi kraljevski komfor i puno luksuza. Primjerice, sjedala su hlađena, grijana i ventilirana, a vozač ima na raspolaganju brojne sustave asistencije uključujući autonomnu vožnju druge razine (do 180 km/h). DS Smart Access omogućava otključavanje automobila putem mobilnog telefona, a čim se približite automobilu, ručica vrata se izbaci van, kako kod Tesle. S popisa opreme ćemo umjesto brojnih sustava individualizacije izdvojiti Focal Electra audiosustav premium karakteristika.
Ispod poklopca je E-Tense plugin hibridni pogon koji kombinira svojstva turbo benzinca od 225 KS s elektromotorom. Daje 225 KS i ima električni doseg do 50 km zahvaljujući bateriji kapaciteta 11,9 kWh.
Naknadno dolaze još dva hibrida, prvi s 250 KS i drugi s 360 KS, ali i pogonom na sve kotače.