NEMA razloga za brigu jer mehanika ostaje domaća.
Iako bi neki pomislili kako će Samsung s Ferrarijem dijeliti mehaniku, bar oni koji znaju da je svojedobno postojao Samsung Motors koji je završio pod Renaultom, stvari su kudikamo drukčije. Naime, Ferrari će od Samsunga preuzeti tehnologiju koju samostalno ne može razvijati te ne utječe na sam doživljaj vožnje.
Pogađate, radi se o ekranima, točnije OLED zaslonima koji postaju sastavni dio Ferrarijevih automobila.
"U luksuznom sektoru poboljšanje klijentovog iskustva je ključno", rekao je Benedetto Vigna, izvršni direktor Ferrarija. "Kroz ovo strateško partnerstvo sa Samsung Displayom za namjenski razvoj prilagođenih OLED tehnoloških rješenja zaslona napravit ćemo značajan korak naprijed u digitalnom okruženju naših modela sljedeće generacije."
Nije poznat opseg suradnje, kao ni terminski raspored implementacije njenih plodova. Jedino sigurno je da će Samsung svoje tehnologije u potpunosti prilagoditi Ferrarijevim zahtjevima te razviti posebnu liniju proizvoda.
"Na temelju naše opsežne stručnosti u OLED tehnologiji spremni smo predstaviti vrhunska zaslonska rješenja koja zadovoljavaju stroge Ferrarijeve standarde," rekao je JS Choi, predsjednik i izvršni direktor Samsung Displaya.
Ferrari je postao svjestan da se ne može oduprijeti novim trendovima, posebno po pitanju digitalizacije. Dobra je vijest da će tehnologija biti prilagođena i optimizirana potrebama Ferrarijevih klijenata. Podsjetimo, Vigna je na mjesto čelne osobe Ferrarija stigao iz tehnološkog sektora kao stručnjak u svijetu poluvodiča. Prošle godine je ostvario suradnju s Qualcommom, američkim proizvođačem čipova, a sada je odlučio Ferrarijevu digitalizaciju prepustiti i Samsungu.