FERRARI SF90 je jedan od najpoželjnijih supersportaša današnjice, a Spider izdanje je i više no što se može doživjeti u jednom snu.
SF90 nije samo još jedan Ferrarijev novitet. To je prvi plug-in hibrid bez krova u ponudi, ali i jedan od onih kojem dodatni kilogrami lijepo stoje. Upravo tako, ovaj je Ferrari izgubio krov, ali je pritom i dobio stotinjak kilograma. Premda se radi o sportašu, to mu nitko neće zamjeriti. Naprotiv.
Ispod poklopca ista priča, twin-turbo V8 od 780 KS usuglašen s čak tri elektromotora za dodatnih 220 KS. Ovakva kombinacija dakako znači da se radi o automobilu s pogonom na sve kotače, a gdje je mjenjač automatski s dvije spojke i osam stupnjeva prijenosa. Uz okruglih tisuću konja vozač može računati i na dostupnih 900 Nm.
Na cesti je Spider jednak zatvorenoj izvedbi. 100 km/h postiže za 2,5 sekundi, na 200 km/h je nakon 7 sekundi, a ne posustaje sve do 340 km/h. Pritom računajte da su ojačanja i krovni mehanizam upisali 100 kg plusa pa auto teži i dalje odličnih 1670 kg.
U Ferrariju naglašavaju kako je krovni mehanizam sada 40 kg lakši, ali i da zauzima tek 100 litara volumena. Nosivi dijelovi su od aluminija, ima stražnji prozorčić, a za sklapanje je potrebno tek 14 sekundi.
Pozicija kokpita pomaknuta je prema naprijed, dok je vjetrobran položeniji, a A nosači tanji. U kabini su stvari ostale poznate sa 16-inčnim digitalnim kokpitom te volanom s brojnim kontrolama.
Cijena nije objavljena, ali je dobra vijest da uz auto ide 7-godišnje održavanje pa će vlasnik biti rasterećen i te brige. Bitno kod auta koji stoji oko 450.000 eura.