FIAT Punto bio je jedan od najdugovječnijih gradskih automobila i modela uopće.
Odlazak Punta iščekuje se već tjednima, još otkako je uprava Fiat Chrysler Auta (FAC) početkom lipnja predstavila petogodišnji plan poslovanja, a u njemu se nije spominjao Punto - ni postojeći, a ni budući model.
Odlaskom Punta koji se u više-manje neizmijenjenom izdanju proizvodio punih 13 godina, Fiat je izgubio predstavnika u B segmentu. Sada će sva odgovornost biti na uspjehu sve veće obitelji 500, ali i gotovo jednako stare Pande, koja ima milijune poklonika u Italiji, ali i širom Europe.
Radnici Fiata pritom ne bi trebali strahovati. Pogoni u kojima se proizvodio Punto bit će prilagođeni proizvodnji novog Maseratija. Naime, usprkos ne baš najboljem startu Levantea, plan je lansirati još jedan pristupačniji crossover model.
Podsjetimo, Punto prve generacije proizvodio se od 1993. do 1999. godine, nositelj je titule europskog automobila godine, a upamćen je po odličnoj prodaji i izuzetnoj popularnosti. Punto je predstavio nova dizajnerska rješenja poput vertikalnih stražnjih svjetala, koja su poslije kopirali brojni rivali (Corsa, Fiesta i dr). Izuzetno jeftinih troškova vlasništva i sasvim solidnih voznih karakteristika, Punto i danas odlično kotira na tržištu rabljenih automobila.
Druga generacije Punta stiže 1999. godine, a "već" 2005. stiže treća i ujedno posljednja generacija modela predstavljena kao Grande Punto.
Posljednjih godina vrijeme je pregazilo Punto. Doduše ne u estetskom smislu, pa čak ni u voznosti, već u samoj činjenici da u pogledu sigurnosti i ekologije više nije mogao pratiti konkurenciju. Gubitak svih zvjezdica pri EuroNCAPU je zasigurno ubrzao odlazak.
U četvrt stoljeća Fiat Punto je proizveden u nešto više od devet milijuna primjeraka.