CIJENJEN još od prve generacije koju susrećemo i danas na cestama kao jedan od najpraktičnijih modela, Hrvatima omiljen Berlingo se vratio u novom izdanju.
I ovaj put ćete novi model lako prepoznati. Redizajn donosi potpuno novu prednjicu vozila s redefiniranim svjetlima i novodizajniranom maskom. Da, kutijasti dizajn je i dalje tu, kao i vertikalno rezan stražnji kraj, ali sve nekako izgleda osjetno modernije. Stoga startnih 775 litara prtljažnog prostora ne treba nikoga čuditi.
LED potpis sprijeda je sada novi, a izaberete li Advanced Comfort XTR Pack, prednji odbojnik će dobiti i dekoraciju u imitaciji aluminija. Na popisu je pet boja eksterijera, a na popisu opcija su krovni nosači, ali i naplatci promjera do 17 inča i sl.
Pogled u kabinu otkriva prepoznatljiv potpis, ali uz neke značajne novosti. Svi oni koji su puno na cesti cijenit će izbor Advanced Comfort prednjih sjedala s posebnim punjenjem za dodatnu udobnost. Iza su tri individualna sjedala, a u XL izdanju Berlingo nudi i treći red.
Digitalni kokpit se podrazumijeva, kao i multimedija pokrivena 10-inčnim zaslonom i My Citroen Play sustavom. Ukupno je na raspolaganju 18 sustava asistencije vozaču.
A sad najveća novost. Ne samo da je iz ponude povučen dizelaš, već nema ni benzinca, čak ni u hibridnom izdanju. Jedina opcija je električni pogon s elektromotorom od 136 KS i baterijom kapaciteta 50 kWh. Doseg je po WLTP-u 320 km ili 20% više u odnosu na prethodni model.
Standardno se puni putem punjača snage 7.4 kW, opcija je trofaznom strujom i punjačem snage 11 kW. Zadnja i najskuplja opcija su brzi DC punjači snage do 100 kW, kad se vrijeme punjenja skraćuje sa 7.5 i 5 sati na svega 30 minuta. Pritom govorimo o punjenju od 0 do 80% kapaciteta.
I sad još jedna informacija. Izvan Europe nudit će se i klasične izvedbe, i to BlueHDI dizelaš s 90, 100 i 130 KS, te dva PureTech benzinca sa 110 i 130 KS.