SVE su glasnije informacije kako su pojedini proizvođači našli još jedan način za zaradu.
Prošećite gradom i bit ćete bombardirani reklamama. Isto će se dogoditi i u vožnji automobilom gdje će vas "napasti“ atraktivno skrojene reklame na panelima uz cestu. Upalite li telefon, računalo ili televizor, dogodit će se isto. E, pa zašto se to ne bi dogodilo čim sjednete u automobil?
Upravo to je izgleda palo na pamet nekome u Fordu, koji bi uskoro mogao početi s uvođenjem personaliziranih reklama u infotainment sustave budućih modela.
Još u veljači 2023. Ford je podnio tehnološki patent za takav sustav u SAD-u. Tek je nedavno objavljen i ukazuje da može prikazivati reklame na zaslonu infotainment sustava vozila. I tu ne staje jer bi mogao reproducirati oglase preko zvučnika automobila i prilagoditi reklame na temelju rute kretanja, povijesnih podataka prikupljenih od vozača, pa čak i razgovora putnika unutar automobila.
U razgovoru s Auto Newsom, analitičar ABI Researcha Abu Miah rekao je da bi ciljani oglasi mogli izazvati kod vlasnika vozila osjećaj da Ford zadire u njihov privatni prostor, što bi dovelo do negativne percepcije marke. "Općenito, ljudi ne žele da im se prodaju ili reklamiraju automobili", rekao je.
Ford nije potvrdio hoće li tehnologija opisana u ovom patentu doći u proizvodnju. Prema riječima glasnogovornika Forda Alana Halla, "podnošenje zahtjeva za patente normalan je dio svakog snažnog poslovanja jer proces štiti nove ideje i pomaže izgraditi robustan portfelj intelektualnog vlasništva".