TRAŽITE li sportski nastrojen coupe kompaktnih dimenzija po cijeni koja se piše s pet znamenki, ponuda je skromna, a pobjednik stari znanac.
Renault je povratkom Alpinea napravio najbolju moguću stvar. A110 je pokupio niz pohvala, a tko god ga je vozio kaže da bolje nije probao već godinama. Među njima je bio i James May, koji se počastio jednim primjerkom.
Alpine A110 je sada obnovljen, ali osnova je ostala ista. 1.8 turbo benzinac iz Meganea RS je i dalje tu na središnjoj poziciji, ali sada daje 306 KS i 340 Nm. Promjene su i u samoj gami pa je tako A110 Pure izgubio Pure u imenu, dok je Legende postao GT.
Ono bitno je da Alpine na 100 km/h stiže za 4.2 sekunde, a vozi do 275 km/h. Automobil zaustavljaju diskovi Brembo promjera 320 mm na sva četiri kotača s gumama Michelin Pilot Sport 4 promjera 18 cola.
Nude se tri izvedbe, svaka sa svojom pričom. Radikalni A110 S je vrh ponude, a nudi još kruću šasiju i podvozje, kao i sportski ispušni sustav. Masa se, ovisno o opremi, kreće od 1102 do 1140 kg.
Dvadesetak kilograma više ima GT izvedba koja ima isti motor, ali dobiva elemente koji je čine udobnijom na duge staze. Tako su tu ugrađena mekša sjedala s kožnim presvlakama, a vozač dobiva i sustav pomoći pri parkiranju. Sve u svemu, automobil je osjetno uglađeniji te je limitiran na 250 km/h.
Bazna izvedba nudi motor s maksimumom na 252 KS i 320 Nm, što znači da se vrijeme sprinta do stotke produljuje za tri desetinke sekunde (4.5 s). Broj manji su i kotači.
Sve izvedbe obnovljenog modela dobivaju novi infotainment, ali i dalje sa zaslonom dijagonale 7 inča.
Prodaja u Francuskoj kreće s prvim danom prosinca, a start je na 59.500 eura za osnovnu izvedbu. A110 GT kreće od 69.500 eura, dok A110 S ima startnu cijenu od 71.500 eura. Nije naodmet reći kako je početna cijena Porsche Caymana 59.700 eura.