LAMBORGHINI može imidž zvijeri s V12 motorom prvenstveno zahvaliti Aventadoru te njegovom prethodniku Murcielagu. U budućnosti će ipak ići drugim putem.
Na elektrifikaciju ne mogu ostati imune ni egzotične marke poput Lamborghinija. Downsizing je sveprisutan pa je tako nedavno Mercedes predstavio AMG izvedbu C klase s duplo manje cilindara. Električna pomoć je gotovo pa obaveza.
U takvom ozračju Lamborghini Aventador djeluje kao dinosaur. Predstavljen je prije 11 godina, a do tada je proizveden u respektabilnih 11.465 primjeraka. Za elektrifikaciju ne zna, a mrska mu je i turbina. Njega pokreće atmosferski V12 dragulj.
Bolje rečeno, pokretao je, jer je ovih dana proizveden zadnji primjerak. U pitanju je LP 780-4 Ultimae Roadster, a koji će uskoro biti isporučen kupcu u Švicarskoj.
Podsjetimo, proizvodnja Aventadora je već bila obustavljena, ali je onda nakon havarije broda na kojem je bilo 15 primjeraka opet pokrenuta, a sve kako bi se nadoknadio gubitak. Sada je doista gotovo i u Lamborghiniju više neće nuditi ništa slično.
Aventador pokretan 6.5 V12 atmosfercem premijerno je predstavljen 2011. godine na ženevskom salonu. Ubrzo je postao najuspješniji V12 model marke u povijesti, a do danas je dosegao prodaju veću od svih drugih V12 modela u povijesti marke uključujući Miuru, Diablo i Countach.
Lamborghini se u budućnosti neće odreći V12 motora, ali ga više neće nuditi bez električne pomoći. Budući top model će stoga biti plug-in hibrid kod kojeg će potrošnja ipak biti u drugom planu, iza performansi.