PEUGEOT ima jednu od najjačih elektrificiranih gama, a sada ju predstavlja hrvatskom tržištu.
Ponuda je doista izdašna, a kreće super zanimljivim električnim e-208 i e-2008, koje smo i sami imali prilike upoznati i osvjedočiti se u njihove adute. Odmah slijede hibridi 3008 Hybrid, te 508 i 508 SW Hybrid. I poslastica za kraj je hibridni 508 PSE, izuzetno atraktivna sportska inačica 508-ice koja plijeni pažnju izgledom, ali i performansama.
>> Testirali smo e-2008, električnu verziju najprodavanijeg crossovera u Europi
508 Sport Engineered ne treba posebno predstavljati. Dolazi iz sportskog odjela tvrtke, a predstavlja najjači model u povijesti Peugeota. Kao što je poznato, kombinira benzinski turbo motor s dva elektromotora te u maksimumu može na sva četiri kotača isporučiti do 360 KS i 520 Nm. Stotku hvata za 5.2 sekunde, a maksimalna brzina je limitirana na 250 km/h. Vozač ima na raspolaganju pet postavki rada (Electric, Comfort, Hybrid, Sport i 4WD), što obuhvaća rad ovjesa, upravljača i samog pogona.
Kod plug-in hibrida je pak bitno da se punjenje odrađuje u manje od 2 sata na Wall Boxu od 32 A, odnosno do 7 sati na standardnoj kućnoj utičnici. S druge strane je na raspolaganju 50-ak km električnog dosega.
Recimo i kako se ova izvedba od klasičnog 508 razlikuje manjom visinom i širim tragom kotača te cijenom od gotovo pola milijuna kuna.
Kod e-208 i e-2008 u pitanju je pogon koji čini elektromotor snage 100 kW (136 KS) i 260 Nm te baterija kapaciteta 50 kWh. Autonomija je 310 km, odnosno 340 km kod e-208, a baterija se može puniti na punjačima snage do 100 kW. Garancija na baterije je 8 godina ili 160.000 km za 70% kapaciteta punjenja.
U pogledu plug-in hibrida Peugeot nudi slobodu izbora: pogon na dva ili četiri kotača, 225 KS ili 300 KS, limuzina, SW ili SUV. Najmoćniji pogon od 300 KS na modelu 3008 znači 5.9 s do 100 km/h te 59 km električnog dosega uz vrijeme punjenja od 105 min na Wall boxu.
Kad se sve zbroji, Peugeot je ponudio vrlo ugodan prelazak na struju.