FOTO Ovo je elektrificirana gama Peugeota u Hrvatskoj, a predvodi ju bolid od 360 KS

Foto: Peugeot

PEUGEOT ima jednu od najjačih elektrificiranih gama, a sada ju predstavlja hrvatskom tržištu.

Ponuda je doista izdašna, a kreće super zanimljivim električnim e-208 i e-2008, koje smo i sami imali prilike upoznati i osvjedočiti se u njihove adute. Odmah slijede hibridi 3008 Hybrid, te 508 i 508 SW Hybrid. I poslastica za kraj je hibridni 508 PSE, izuzetno atraktivna sportska inačica 508-ice koja plijeni pažnju izgledom, ali i performansama. 

>> Testirali smo e-2008, električnu verziju najprodavanijeg crossovera u Europi

508 Sport Engineered ne treba posebno predstavljati. Dolazi iz sportskog odjela tvrtke, a predstavlja najjači model u povijesti Peugeota. Kao što je poznato, kombinira benzinski turbo motor s dva elektromotora te u maksimumu može na sva četiri kotača isporučiti do 360 KS i 520 Nm. Stotku hvata za 5.2 sekunde, a maksimalna brzina je limitirana na 250 km/h. Vozač ima na raspolaganju pet postavki rada (Electric, Comfort, Hybrid, Sport i 4WD), što obuhvaća rad ovjesa, upravljača i samog pogona. 

Kod plug-in hibrida je pak bitno da se punjenje odrađuje u manje od 2 sata na Wall Boxu od 32 A, odnosno do 7 sati na standardnoj kućnoj utičnici. S druge strane je na raspolaganju 50-ak km električnog dosega. 

Recimo i kako se ova izvedba od klasičnog 508 razlikuje manjom visinom i širim tragom kotača te cijenom od gotovo pola milijuna kuna.

Kod e-208 i e-2008 u pitanju je pogon koji čini elektromotor snage 100 kW (136 KS) i 260 Nm te baterija kapaciteta 50 kWh. Autonomija je 310 km, odnosno 340 km kod e-208, a baterija se može puniti na punjačima snage do 100 kW. Garancija na baterije je 8 godina ili 160.000 km za 70% kapaciteta punjenja. 

U pogledu plug-in hibrida Peugeot nudi slobodu izbora: pogon na dva ili četiri kotača, 225 KS ili 300 KS, limuzina, SW ili SUV. Najmoćniji pogon od 300 KS na modelu 3008 znači 5.9 s do 100 km/h te 59 km električnog dosega uz vrijeme punjenja od 105 min na Wall boxu.

Kad se sve zbroji, Peugeot je ponudio vrlo ugodan prelazak na struju.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.