Hyundai Inster želi biti najjeftiniji električni automobil

Foto: Hyundai

SUKLADNO najavama Hyundai je predstavio električni model kojem je najveći adut cijena. 

Realno, tu je i simpatičan izgled koji dijeli s modelom Casper na kojem se Inster bazira. Prevedeno, to je električna izvedba Caspera koja u obliku urbanog crossovera unosi linije i detalje svojstvene Ioniq modelima. 

Ekskluzivno rezerviran za korejsko tržište, ističe se vrlo privlačnim izgledom, sada začinjenim detaljima poput mesnatijih odbojnika, povećih naplataka promjera do 17-inča te atraktivnijim LED svjetlima. Valja imati na umu kako je Inster ujedno i 230 mm dulji od Caspera, što je dobiveno prvenstveno povećanjem međuosovinskog razmaka za 180 mm.  

Inster je i dalje prava minijatura. Govorimo o duljini od 3825 mm, širini od 1610 mm i visini od 1575 mm. U Europi bi bio pozicioniran između Toyote Aygo X i Volkswagenovog T-Crossa. Iz poglavlja dizajna recimo još kako je Hyundai najavio i Inster Cross verziju avanturističkog duha.

Interijer je također preuzet od Caspera, ali pritom digitalni kokpit ima dva zaslona od 10.25 inča, znatno veća od onih u Casperu. Stražnja sjedala se mogu preklapati i uzdužno pomicati, pa se kapacitet prtljažnika kreće od 280 do 351 l. 

Predviđene su dvije izvedbe pogona, standardna i Long Range. Bazna izvedba ima električni motor s 97 KS i 147 Nm, a napaja se iz baterije od 42 kWh, što mu omogućuje 300 km dosega.
 
Long Range verziju pokreće elektromotor od 115 KS  u kombinaciji s nešto većom baterijom, kapaciteta 49 kWh, ciljajući na najbolji doseg u klasi od 355 km.

Zahvaljujući punjenju snagom do 120 kW, Inster se može napuniti od 10 do 80 posto u samo 30 minuta. Kada se spoji na AC utičnicu od 11 kW, punjenje će trajati 4 sata za standardni model i 4 sata i 35 minuta za LR model. Dodatno, funkcija V2L omogućuje dvosmjerno punjenje za druge uređaje poput e-bicikala i opreme za kampiranje.

Novi Inster krenut će u prodaju u Koreji ovog ljeta, a potom će slijediti postupno uvođenje u Europi, na Bliskom istoku i u azijsko-pacifičkoj regiji. Cijene će biti objavljene kasnije, a nagađa se kako je 20.000 eura ciljana razina.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.