ANALOGNI instrumenti na sve većem broju modela postali su nepoželjni artefakti prošlosti. S njima se polako oprašta i španjolski Seat.
Seat je među posljednjima u VW grupi koji će preuzeti virtualni kokpit. Kod Španjolaca nosi ime Digital Cockpit, a zasad će se nuditi kao opcija, sada i na modelima Ibiza i Arona. Digitalni kokpit već su preuzeli Leon i Ateca, a sada je red da i kupci manjih modela imaju priliku iskusiti sve čari 10,25-inčnog zaslona.
TFT ekran podržava razlučivost od 1.280 x 480 px uz frekvenciju osvježavanja od 75 Hz. Vozačima su na raspolaganju tri načina rada (Classic, Digital I Dynamic). Zaslon zahvaljujući senzoru svjetla bez obzira na okolinu nudi optimalnu preglednost te nije potrebno podešavati intenzitet svjetlosti.
Uz Audijeve modele, digitalni kokpit nude manji Volkswageni poput Pola I T-Roca, te gotovo svi modeli iz Škode, od Karoqa do Superba. Naravno, Audijev virtualni kokpit u jednom A8 je daleko sofisticiraniji od onih u ovim osjetno dostupnijim modelima.