Najprije je bio samo električni. Onda je uveden i benzinski. A sada je došla verzija koja ima najbolje od oba svijeta. Jeep Avenger, kompaktni SUV koji je vrlo brzo postao jedan od najomiljenijih modela u Jeepovoj gami, dobio je i hibridnu verziju. Tako je 1.2-litreni benzinski trocilindrični motor, koji razvija okruglo 100 "konja", dobio podršku u vidu elektromotora snage 21 kW, odnosno 29 KS. Sve je to upareno elektrificiranim šeststupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, a rezultat je odličan.
Omaleni SUV, dugačak svega 4.08 metara, sada može voziti na isključivo električni pogon do brzine od 30 km/h, odnosno najdalje do jednog kilometra. Nije nešto posebno, ali nije niti loše za gradske gužve, jer što tražiti od relativno male 48-voltne litij-ionske baterije. Međutim, motor je važniji kao dodatak benzinskom jer istovremeno poboljšava performanse i smanjuje potrošnju. Tako je sada start lakši, a ubrzanje ravnomjernije (jer eliminirana je tzv. turbo-rupa) te sprint do 100 km/h traje razumnih 10.6 sekundi.
S druge strane, zahvaljujući potpori struje, manje je opterećenje benzinskog agregata koji tako u prosjeku troši svega 4.6 litara goriva na 100 kilometara. Za usporedbu, verzija samo na benzinski pogon troši dobru litru goriva više po izračunu, a u praksi je razlika još i veća.
Cijenom će se Avenger E-Hybrid smjestiti negdje između benzinskog i električnog modela, čak malo više na stranu onog jeftinijeg. Tako se očekuje cijena od nekih 30-ak tisuća eura, što je za oko tri više od benzinca, ali i 7 tisuća manje od električne inačice.