Još jedna automarka odustaje od električnih planova

USPRKOS osjetnom rastu prodaje kultna britanska marka mijenja planove.

Lotus je snažno prigrlio elektrifikaciju. Osim najsnažnijeg sportskog automobila koji se postavlja čak i ispred Rimčeve Nevere, u ponudu je ubacio još električnih proizvoda. Svi su oni dio ambicioznog poslovnog plana Vision80, predstavljenog 2018. godine, koji je predviđao Lotusov prelazak na električnu energiju u samo deset godina.

Prema tom planu Lotus je trebao napustiti benzinske motore već 2028. godine. Međutim, u okviru novih tržišnih uvjeta, u kojima rast prodaje električnih automobila ne ide očekivanim tempom, Lotus je bio primoran podići ručnu kočnicu. 

Kompanija je sad najavila tzv. Super Hybrid pogone, pogonske sustave kod kojih postoji i "range extender". Time bi se uz zadržavanje prepoznatljivih performansi značajno povećao doseg. Feng Qingfeng, prvi čovjek Lotus grupe, potvrdio je ovu informaciju rekavši da će Lotus razviti Super Hybrid tehnologiju s ultrabrzim plug-in punjenjem, uz motor s unutarnjim izgaranjem s turbopunjačem kako bi se ukupni doseg povećao na 1100 km, piše Autocar.

Nije rekao koji će modeli dobiti hibridni pogon, ali Lotus bi mogao nadograditi SUV Eletre i limuzinu Emeyu ovom tehnologijom, kao i dodati je nadolazećem SUV-u, rivalu Porscheovog Macana.

"U Lotusu smo uvijek birali najbolju dostupnu tehnologiju napajanja, bilo da se radi o čistom benzinu, čistom elektricitetu, hibridu ili onom s produljenim dosegom (EV)", rekao je Feng u intervjuu za Wall Street Journal (WSJ).

Podsjetimo, kineski premium EV brend Zeekr, koji je kao i Lotus u vlasništvu Geelyja, nedavno je najavio da će početi nuditi plug-in hibridna vozila. Lotus je isporučio 8631 vozilo u prvih 10 mjeseci ove godine, pri čemu je Europa činila 35% prodaje, a Kina 25%. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.