Kako su Kinezi i struja "spasili" Lotus

Foto: Lotus

LOTUS je prošle godine prodao tek 576 automobila. 

Za razliku od konkurenata, Lotus je i u ovom mileniju zadržao skromne prodajne rezultate. Sve dosad, dok se u njihovo poslovanje nije upleo kineski vlasnik, gigant Geely. 

Vjerovali ili ne, Lotus je ove godine zaprimio preko 17.000 narudžbi. Međutim, tu se ne radi o standardnoj postavi marke, već novom modelu u kojem spomenuti Kinezi imaju prste. Uostalom, SUV model Eletre i proizvodi se u Kini. 

Tako je i bolje jer oni malobrojni Lotusovi poklonici i sljedbenici originalne Chapmanove ideje teško bi se pomirili s činjenicom da iz Norfolka dolazi električni SUV težak dvije tone i dug preko pet metara. Luksuzni je to SUV koji staje uz bok modelima kao što su Tesla Model X, Mercedes EQS SUV i slični, a takva mu je i cijena. Start je na 89.500 GBP, a R izvedba koja do 100 km/h stiže za manje od 3 sekunde stoji čak 120.000 GBP. 

Svejedno, Colin Chapman teško bi se mogao pomiriti s idejom ovakvog vozila. Ali postoje i dobre vijesti za vozačke puriste. O Lotusu se sve više govori, a time se popularizira i standardna postava. Doduše, možda ne legende kao što su Elise i Exige, ali zato Emira kotira odlično. 

Model Emira je u prvih šest mjeseci proizveden u čak 2200 primjeraka, što je porast od čak 381 posto u odnosu na godinu prije. Time je već Emira premašila ukupnu Lotusovu prodaju u 2021. i 2022. godini zajedno.  

Upravo zato na Eletre treba gledati pozitivno. Ovaj će model Lotusu omogućiti stabilno poslovanje, a time i otvoriti mogućnosti za daljnje usavršavanje jezgre ponude, laganih supersportaša stvorenih za vozačke puriste.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.