Lamborghini ima novi logo

Foto: Lamborghini

I LAMBORGHINI se pridružio sve većem broju proizvođača koji su odlučili predstaviti novi logo.

Recept je poznat, a to je pojednostavljenje izgleda loga u skladu s aktualnim trendovima vezanim uz digitalne usluge. Prevedeno, trodimenzionalni otisak više nije u modi, kao ni korištenje teških grafika opterećenih detaljima.

“Hrabro, neočekivano i autentično”, tako u Lamborghiniju najavljuju prvi redizajn amblema nakon više od dva desetljeća. 

Automobili Lamborghini – Our new brand identity

After over two decades, we have renewed our historic logo. The restyling is driven to adapt the brand's visual expression with the "brave," "unexpected," and "authentic" values of our "Driving Humans Beyond" mission. It is part of an ongoing process of evolution, initiated with our Direzione Cor Tauri strategy, which aims to implement changes that involve not only our super sports cars but also our entire corporate identity. Discover more: lam.bo/New_CI/CD_Fb

Objavljuje Lamborghini u Četvrtak, 28. ožujka 2024.

Ono bitno je da je razjareni bik i dalje tu. Novi korporativni identitet donosi tek redizajn postojećeg rješenja. I to je dobro, jer je i postojeći bio bez mane, baš kao i automobili koje predstavlja. 

Već prisutan na digitalnim platformama

Novi logo već se koristi na Lamborghinijevim digitalnim platformama i predviđen je za korištenje na nadolazećim modelima.

Nagađanja sugeriraju da bi mogao imati svoj debi na nasljedniku Huracana, koji se očekuje u nadolazećim mjesecima s plug-in hibridnim V8. Potom će revidirani amblem krasiti postojeće modele, poput Revuelta V12 ili redizajniranog Urusa koji iščekujemo.

Još jedna novost

Još jedna značajna promjena je da će razjareni bik sada stajati sam na Lamborghinijevim digitalnim kanalima, prvi put odvojen od štita. Dodatno, bit će tu "novi set ikona" razvijen u suradnji s Lamborghinijevim Centrom Stile.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.