MODELOM EQS njemački proizvođač ulazi u svijet električnih limuzina.
Naravno, u segmentu gdje su pored starosjedioca Tesle Model S u igri atraktivni modeli poput Audijevog e-trona GT i Porschea Taycan, jasno je da Mercedes mora ponuditi i nešto drukčiji dizajn od ostatka game. Istoimeni koncept iz 2019. godine dao je naslutiti u kojem smjeru će se ići, a isto govori i ova najavna slika.
EQS donosi tzv. "one bow design", čiji je najbolji opis vidljiv upravo kad se pogleda silueta vozila. Naglašenija krivulja luka no u slučaju CLS-a otkriva potragu za još boljom aerodinamikom, kao i mogućnost da će na koncu automobil imati i peta vrata.
LED svjetla, stakleni krov i detalje od kroma uočit će samo najveći analitičari, dok će drugima biti dovoljan podatak kako model dolazi ovog ljeta. Postavljen je na EVA (Electric Vehicle Architecture) platformu, a ponuda će predviđati nekoliko različitih kombinacija pogona. Ona najzanimljivija će svakako biti s obećanim dosegom od 700 km po WLTP-u.
Druga velika stvar je MBUX Hyperscreen, evolucija Mercedesovog digitalnog kokpita koji sada u jednoj cjelini donosi telemetriju, infotainment i još puno toga na aktivnoj površini koja se proteže i ispred suvozača. Mnogi vjeruju da će ovaj sustav biti dostupan i u drugim Mercedesima.