OBJAVLJEN je cjenik za najsnažniju C klasu iz Mercedesa.
Kao što je poznato, Mercedes je za top izdanja, odnosno za AMG ponudu, snažno krenuo u downsizing, a ne preza ni od električne pomoći. To je posebno vidljivo u ponudi C klase, gdje top izvedba više nema osam, pa ni šest cilindara.
Mercedes sada ima novo ime, C63 S E Performance, a to znači kako će dvolitreni turbo benzinac uz električnu pomoć stupiti na mjesto nekadašnjeg V8. I tu novosti ne staju. Kako smo već pisali, osim novog koncepta motora, koji se spustio čak dvije stepenice, tu je sada i pogon na sve kotače - to je promjena koja bi se evolucijom trebala događati kroz tri generacije!
>> FOTO Mercedes-AMG C63: Kad su četiri cilindra dovoljna za status najjačeg
Ponovimo gradivo. M139L motor u ovom modelu daje čak 476 KS i 545 Nm, a za ostatak se brinu 204 KS iz električnog dijela. Vozi i na struju, do 125 km/h i nekih 13 km. Kombinirano je to 680 KS i 1020 Nm na 2165 kg mase, odnosno 3.4 sekunde do 100 km/h, maksimalac na 280 km/h te prosječna potrošnja od 6.9 l/100 km. Cijena ovog zadovoljstva u Njemačkoj je 114.888 eura, odnosno 116.673 eura za karavan.
Spomenimo ovdje i osjetno povoljniji (i slabiji) C43 kojem do 100 km/h treba 4.6 sekundi, daje 408 KS (+10 KS), a u Hrvatskoj kreće od 78.060 eura.
Sada dolazimo i do BMW-a. Njegov 1835 kg M3 Competition pokreće 3.0 šestcilindraš koji daje 510 KS i 650 Nm, osjetno manje od hibridnog Mercedesa. Ali 100 km/h uhvati za gotovo istih 3.5 sekundi te prosječno troši 10 litara. I sad ono najbolje, cijena u Njemačkoj je osjetno manja, "tek“ 100.300 eura bez dodatnih opcija, odnosno 102.610 eura za karavan.
>> Karavan iz pakla: Ovo je BMW M3 Touring s 510 KS i 500 litara prtljažnika
Pitamo vas, vrijedi li Mercedes dodatnih petnaestak tisuća eura u potpuno drukčijem konceptu, s hibridnim pogonom, većom snagom, ali i većom masom?