Evo što nudi Golf za 400 tisuća kuna, nije malo

Foto: Volkswagen

PRVI primjerci najprestižnijeg Golfa stigli su na hrvatsko tržište. 

Vrhunac ponude Golfa nije hibrid, pa ni električna izvedba, a još manje TDI. To je R izvedba, početkom milenija pokretana moćnim V6 motorom, a posljednjih godina 2.0 TSI motorom. Tako je i sada uz razliku da je maksimum motora podignut na 320 KS i 420 Nm. 

Automobil serijski dolazi s novim 4Motion pogonom na sve kotače, koji između ostalog nudi R-Performance raspodjelu momenta između osovina, ali i između kotača stražnje osovine. Novost je i da je pogon putem sustava Vehicle Dynamics Manager (VDM) povezan s drugim sustavima voznog postroja, kao što su elektronička blokada diferencijala (XDS) i adaptivna regulacija voznog postroja DCC.

Ovako motorizirani Golf nudi performanse supersportaša. 100 km/h postiže za 4.7 sekundi, a ne posustaje do limitiranih 250 km/h. Bira li se R-Performance paket, ići će do 270 km/h. Automobil je fino podešen na Nürburgringu, pa je sada osjetno brži u zavojima. Serijski opremljen 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG), brži je do 19 sekundi po krugu od svojeg prethodnika (7:51 min).

I sada ono što vas najviše zanima - cijena. Na hrvatskom tržištu Golf R starta iznosom od 397.621 kn. I nemojte sumnjati, ovaj model bi vrlo brzo mogao biti rasprodan i na našem krizom prepolovljenom tržištu. 

Povijest modela

Prvi Golf R32 predstavljen je 2002. godine. Uz 3.2-litreni 6-cilindrični motor snage 177 kW (241 KS) bio je najsnažniji Golf u povijesti. Također, bio je opremljen pogonom na sve kotače i ubrzavao je do 100 km/h za svega 6.6 sekundi. Prodavao se triput bolje od svih očekivanja. Od sredine 2003. godine bio je prvi model marke dostupan s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG).

2005. svoj je debi proslavio drugi Golf R32 sa snagom od 184 kW (250 KS). Četiri su godine protekle do Međunarodnog salona automobila u Frankfurtu 2009. godine i premijere nasljednika, koji se temeljio na šestoj generaciji Golfa i koji je umjesto V6 usisnog motora bio opremljen 2.0-litrenim 4-cilindričnim motorom s turbopunjačem (TSI) koji je bio 21% učinkovitiji. R32 postao je R, a s njime se izlazna snaga treće generacije povećala na 199 kW (270 KS).

U rujnu 2013. godine uslijedila je četvrta generacija modela Golf R, koja se temeljila na Golfu 7, a svoj je debi ponovno proslavila na frankfurtskom sajmu automobila. Ovaj je model probio granicu od 300 KS.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.