NAJPRESTIŽNIJA limuzina Toyotinog europskog programa odnedavno je reinkarnirani Camry, a na hrvatskom tržištu se predstavlja u hibridnoj izvedbi uz pet razina opreme.
Najprodavanija limuzina D segmenta s godišnjom nakladom od čak 700.000 primjeraka nosi poznato ime koje Toyota koristi još od 1982. godine. Od tada je našla put do 19 milijuna kupaca, a sada se nudi i na hrvatskom tržištu kao prestižnija alternativa za ugasli Avensis. Na tržište Starog kontinenta vraća se nakon 15-ak godina izbivanja.
Radi se o osmoj generaciji modela postavljenoj na TNGA platformu. Ispod poklopca je hibridni pogon, koji čine 2.5-litreni benzinac i elektromotor, sinergijskog učinka od 218 KS. Ono bitno je da ova velika limuzina troši 4,3 l/100 km, a gotovo pola vožnje u gradskom režimu odradi na struju. 100 km/h ima za 8,2 sekundi.
Iznutra je pak najbolje što Toyota trenutno nudi. Human Machine Interface (HMI) se sastoji od tri lako intuitivna zaslona. Glavni je 10-inčni head-up zaslon u boji s osnovnim informacijama poput brzine vožnje, pokazatelja hibridnog sustava, navigacijskog sustava i očitanih prometnih znakova. Prate ga 7-inčni informativni zaslon u boji između instrumenata sa svim vozačkim informacijama te 8-inčnog središnjeg zaslona visoke rezolucije s Toyota Touch 2 with Go multimedijalnim sustavom, koji ujedno ima trogodišnje besplatno ažuriranje navigacijskih mapa i Wi-Fi povezivost.
Novi Camry ima trozonski automatski klima uređaj s jedinstvenom tehnologijom oplemenjivanja zraka. Top verzija donosi i JBL premium ozvučenje s 9 zvučnika, 8-kanalnim pojačalom i Clara-Fi tehnologijom za bolju kvalitetu zvuka.
U ponudi modela Camry su ukupno četiri razine opremljenosti, počevši od ulaznog paketa opreme Style s cijenom od 266.900 kuna, paketa Sol i Executive do najopremljenijeg modela Premium s cijenom od 316.900 kuna. Iz Toyote nas pritom obavještavaju kako je Camry dostupan za testne vožnje u svim ovlaštenim centrima.
>> Cjenik i specifikaciju opreme možete vidjeti ovdje.