BMW Motorrad predstavlja M 1000RR. Prvi je motocikl iz M odjela, ali ne i zadnji.
BMW je zajedno s M3 i M4 premijerno predstavio još jedan model. Radi se o motociklu temeljenom na S 1000 RR te ujedno jednom od najmoćnijih motocikala na tržištu.
Za ovu zvijer, sposobnu da na zadnji kotač izbaci 212 KS pri 14.500 o/min, Akrapovič je razvio poseban ispušni sustav od titana, ali tu preinake tek počinju. Ili završavaju, ovisno kako gledate na motocikl.
Četverocilindraš je temeljito prerađen pa su tako kovani klipovi (Mahle), klipnjače i ventili izrađeni od titana, a povećana je i kompresija (13,5:1). Kao što smo rekli, motor daje 212 KS pri 14.500 o/min, a maksimalnih 113 Nm okretnog momenta dostupno je od 11.000 o/min.
Na papiru je to minimalno povećanje, ali praksa kaže kako M puno bolje vuče između 6000 i 15.100 o/min, a time je na stazi postao osjetno brži. Uostalom, govorimo o prometalu od tek 192 kg mase.
M je poradio i na aerodinamici pa je oklop dobio krilca od karbona, a izmijenjen je i vjetrobran. Ispred vozača TFT zaslon od 6,5 inča, kao kod modela S 1000 RR. Okvir motocikla izrađen je od aluminija, sprijeda stoji optimizirana upside-down vilica.
Vozač ima pet programa vožnje na raspolaganju (Rain, Road, Dynamic, Race i Race Pro). Za lakšu vožnju tu je niz dodataka, od kontrole proklizavanja, launch controla do Shift Assistant Pro, sustava za promjenu stupnja prijenosa bez spojke.
Okvir motocikla izrađen je od aluminija, sprijeda stoji optimizirana upside-down vilica, a iz Superbike natjecanja dolaze kočnice, ali i kotači od karbona. U ponudi je i M Competition paket koji uključuje GPS mjerenje kruga staze, olakšano oscilirajuće rame i izdržljiviji M Endurance lanac.
Problem bi mogla biti cijena koja je gotovo dvostruko veća od S 1000 RR. Za utjehu, to je ipak manje od M3.