TREĆA generacija najbržeg Audija i jednog od najboljih supersportskih automobila je pred vratima, a u javnost su procurile i neke novosti.
Prva je pomalo očekivana, a kaže kako će R8 otkazati vjernost 5.2 V10 atmosfercu. No malo tko je očekivao da će novi R8 u potpunosti prijeći na struju, pogotovo s obzirom na dosadašnje iskustvo u kojem se električni R8 tržišno i nije proslavio.
I kao što su se mnogi Audijevi fanovi nadali, novi R8 će inspiraciju pronaći u nedavno otkrivenom konceptu PB18 e-tron. A postoji i jedna razlika, a ona se tiče snage pogonskog motora. Električni pogon davat će i više, navodno preko 1000 KS, doznaje britanski Autocar. A to znači da će 100 km/h bez problema uhvatiti za dvije sekunde i voziti preko 300 km/h.
Mnogi stoga vide Audi kao dosad najozbiljnijeg rivala Teslinom Roadsteru, ali i Rimčevom C_Two. I jedinog iz ponude etabliranih proizvođača. Svi ostali će nasljednike predstaviti početkom sljedećeg desetljeća, ali najave ne idu dalje od hibridne izvedbe.