KINESKI prodor obuhvaća i domenu gospodarskih vozila. Novi adut dolazi iz Maxusa i upravo je predstavljen europskoj publici.
Dogodilo se to ovih dana u Hannoveru na autosalonu posvećenom gospodarskim vozilima. Maxus je marka koncerna SAIC, u čijem je vlasništvu i nama poznatiji MG. Novitet je eTerron 9, a najavljen je kao "prvi europski 4×4 električni kamionet izgrađen na namjenskoj električnoj platformi".
Kako god, prepoznatljiv amerikanizirani dizajn doista donosi blagodati električnog pogona, kako u pogledu performansi, tako i kad je prednji prtljažnik u pitanju. Potonji ima 236 litara zapremine, dok straga sustav otvaranja prozora omogućava prijevoz predmeta dugih do 2400 mm.
Inače, s 5.5 metara dužine ovaj je kamionet osjetno duži od starosjedilaca na europskim cestama. Od Rangera je duži 140 mm, a od Hiluxa 175 mm. Unutrašnjost izgleda odlično, kako zbog dvobojnog tapecirunga u koži, tako i zbog metalne dekoracije, atraktivnog dizajna i izvedbe plutajućeg zaslona.
Dodatna vrijednost je mogućnost potpunog preklapanja sjedala, čime se dobiva ravna površina duga čak 1700 mm – dovoljno i za prenoćiti.
Recimo i koju o pogonu. LFP, ili dulje litij-željezo-fosfatna baterija, ima kapacitet 102 kWh, a osigurava doseg od 430 km. Sasvim solidno s obzirom na to da pogoni dva elektromotora s ukupno 442 KS. Podržava snage punjenja do 115 KW, a može pogoniti i eksterne potrošače.
Nosivost je 620 kg, a može povući do 3.5 tona. Recimo i da treba 5.8 sekundi za sprint do 100 km/h.
Prodaja ovog tehnološki naprednog kamioneta sa zračnim ovjesom i brojnim iznenađenjima u Europi kreće do kraja godine. Cijena još nije poznata.