DO ovog odobrenja najviši stupanj autonomije u svakodnevnom prometu koristio je Audi A8. Mercedes sada smije stepenicu više.
Veliko priznanje za Mercedes i Bosch koji su zajedno razvili sustav autonomne vožnje razine 4, što u prijevodu znači da vozač više nije potreban. Štoviše, on ne mora ni biti u automobilu. Zasad je korištenje ovog sustava dopušteno u okviru autonomnog sustava parkiranja, što je prvi slučaj u svijetu da je službeno odobren ovako visok stupanj autonomije.
Loša je vijest da odobrenje zasad vrijedi samo u parkirnoj garaži Mercedesovog muzeja u Stuttgartu, gdje je taj sustav prvotno i predstavljen prije točno dvije godine. Osnovna je razlika u tome što je ta usluga sada i javno dostupna. Ali i dalje je ovo veliki korak u implementaciji autonomnih sustava u cestovni transport.
A ako se pitate što su to točno odobrile regulatorne službe Baden-Württemberga, radi se o inovativnom sustavu koji potpuno autonomno parkira automobil, ali ga i dovodi s parkirnog mjesta do lokacije preuzimanja od strane vlasnika. A za cijelu proceduru dovoljan je pametni telefon i mobilna aplikacija putem koje se daju naredbe za manevar automobila.