U SALONU Auto China VW je predstavio viziju SUV-a sutrašnjice. Odmah se primjećuje kako su proporcije manje masivne od trenutnih VW-ovih SUV vozila.
Zanimljivo: u studiji nema instrumentne ploče u tradicionalnom smislu. Ovu funkciju obavlja head-up zaslon s proširenom stvarnošću koji, primjerice, virtualno projicira okretne strelice iz navigacijskog sustava izravno na cestu. Zaslonima se naravno upravlja dodirom, glasom i gestama.
Posebno je zanimljiv koncept rasvjete: ID.Code je namijenjen komunikaciji s drugim sudionicima u prometu. Sastoji se od 3D svjetlosne trake s prednje strane koju prekida osvijetljeni VW logo i takozvanih "3D očiju" sa strane.
Autonomija razine 4
U određenim situacijama ove "3D oči" simuliraju prave oči. Na primjer, gledaju vas kad prilazite autu ili se pomiču lijevo-desno ako vozi potpuno autonomno (razina 4). Svjetlosni ansambl ne svijetli samo u bijeloj boji, već srcem može zahvaliti i drugim sudionicima u prometu. Isti konglomerat LED dioda ponavlja se na stražnjoj strani. Srca se također mogu prikazati ovdje kao zahvala.
U unutrašnjosti čak se i bočni prozori i vjetrobransko staklo na suvozačevoj strani mogu koristiti kao zaslon. Na primjer, tamo biste trebali moći prikazati navigacijsku kartu ili status baterije.
Zasloni na metre
Smješten na armaturnoj ploči, ispod vjetrobranskog stakla cijelom širinom proteže se blago zakrivljen ekran. Jer to nije dovoljno, tu je i displej između prednjih sjedala. Ovo se može preklopiti iz središnje konzole i, poput Tesle, postaviti uspravno.
U kliznoj središnjoj konzoli skriven je hladnjak, a prednja sjedala se mogu zakretati za ulazak i izlazak.
VW je čak sakrio uskršnje jaje u ID kodu: Lupo. Ne, u izložbeni automobil nije ugrađen mali automobil - SUV dolazi s vakuumskim robotom koji nosi ovo ime. Radi u "higijenskom modu" i zajedno s UV svjetlom i filtrima s antibakterijskim premazom čisti zrak u automobilu kada u njemu nema nikoga.
VW još uvijek ostavlja otvorenim pitanje kada će doći serijska verzija velikog SUV-a. Ali jedno je jasno: studija je razvijena posebno za kinesko tržište. Još nije poznato hoće li model ikada biti u ponudi u Europi.