NOVI 2008 će svojim nastupom, estetskim vrijednostima i tehnologijom ispod blještavog odijela definitivno uzdrmati i hrvatsko tržište. Evo koji su njegovi aduti i koliko stoje.
Novi 2008 nastavlja uspješnim putem prethodnika. Peugeot je dolaskom modela 3008 iz korijena izmijenio ponudu SUV modela, ali i cjelokupnog segmenta. Ubrzo je uslijedio i 5008, a sada nam dolazi 2008, nova generacija nošena trendovima koji u posljednje vrijeme drmaju automobilskom scenom.
Vizualna preslika veće braće na 2008-ici je sada dorađena pa model dobiva još izraženija svjetla, ali nove odnose gabarita. Istovremeno dulji i niži, novi 2008 djeluje dinamičnije, a zamjetljivosti će sasvim sigurno doprinijeti i atraktivne boje vanjštine. Ovdje naglasimo da narančasta boja dolazi bez doplate.
Postavljen na novu CMP platformu, model profitira od bolje ponude prostora. U Peugeotu ga promoviraju kao obiteljski crossover. 2,6 metara razmaka između osovina ide u prilog toj tvrdnji, kao i prtljažnik obujma 424 l.
Iznutra dominiraju kvalitetniji materijali, pametna rješenja za odlaganje ukupnog volumena 30 litara te dominantni i-Cockpit, sada u najnovijoj 3D izvedbi. Oprema je bogata, a 2008 uključuje do 11 sustava asistencije. Kupci će se morati strpjeti do kraja godine ako žele električnu izvedbu, a do tada im se nude dva 1.5 BlueHDI dizelaša (100 i 130 KS) te tri 1.2 Puretech benzinca (100, 130 i 155 KS). Snažnije izvedbe dobivaju i EAT8 automatski mjenjač. I Grip control sustav ostaje u ponudi.
Ponudu čini četiri razine opreme (Active, Allure, GT Line, GT), a cijene kreću od 138.990 kn za osnovni benzinac, odnosno 152.780 kn za bazni dizelaš. Ne računajući opcije, cijene idu sve do GT izvedbe koja uz maksimalnu opremljenost (18“ alu, 3D navigacija, …) stoji 221.290 kn.