BUDIMO realni, bez klasičnog benzinskog motora 911 nije ono što predstavlja posljednjih gotovo 60 godina.
U Porscheu su također toga svjesni i ne misle tako lako odustati od svoje legende, kao ni od motora s unutrašnjim izgaranjem. Dio su moćnog konzorcija u kojem su još Siemens Energy, AME, Enel i ENAP, a koji već godinama rade na razvoju tzv. e-goriva.
Njemački proizvođač vjeruje kako će sintetska goriva održati motore s unutrašnjim izgaranjem još godinama, bar u ovako posebnim automobilima. Sada stoga ulaže još 75 milijuna dolara u proizvodni pogon HIF Globala u Čileu.
Tvornica u Čileu će koristiti energiju vjetra za proizvodnju goriva koje će se dobivati iz metanola proizvedenog od vodika i ugljika iz zraka. Takvo eFuel gorivo je "skoro" ugljično neutralno I time prikladno za korištenje kod motora s unutarnjim izgaranjem.
Porscheov GT3 Cup već može raditi na sintetička goriva, a uskoro će to moći i drugi modeli. Recimo i kako su za sintetska goriva zainteresirani još neki proizvođači, a na koncu i njemačka vlada koja još uvijek vjeruje da ima nade za motore s unutrašnjim izgaranjem i nakon roka kad Europa planira uvesti zabranu.