Foto: Humvee
ŽIVUĆA legenda autoindustrije, Bob Lutz, i nakon umirovljenja iz General Motorsa ne napušta autoindustriju. Vraća se na scenu, i to s reinkarniranim Hummerom.
Bivši potpredsjednik General Motorsa se vraća u automobilski svijet na njemu svojstven način. Iako je marka Hummer nestala sa autoglobusa još 2010. godine, njen najpopularniji model H1, vraća se na scenu. Kako je GM vlasnik branda Lutzova tvrtka model je prigodno nazvala Humvee C-Series.
Bob Lutz definitivno spada u "staru školu", pa stoga ne čudi što je za svoj povratak izabrao klasičara koji će eko nastrojenima biti samo još jedna pljuska. Ako su se oporavili od prve kad je Teslinim obožavateljima poručio kako su sektaši, koji u Elonu Musku vide božanstvo.
Vratimo se mi legendi i recimo kako će VLF Automotive Hummera sklapati u svojim pogonima i Auburn Hillsu, Michigan. Priča je kako AM General nudi model u kit izdanju (bez motora) po cijeni od 60.000 USD, a spomenuti VLF ih sklapa i plasira na tržište. Do kraja godine tako će biti sklopljeno 100 primjeraka, a većina će put Kine gdje je interes za ovakvim vozilima velik.
Kinezi će prvi moći kupiti novog starog Hummera, a nudit će im se dvije opcije motora. Prva je 6,5 V8 dizelaš u nekoliko izvedbi snage (190, 205 i 250 KS), dok će prava poslastica ipak biti LS3 6.2 V8 benzinac s 430 KS poznat iz Corvette i Camara.
Podsjetimo, uz Lutza iza VLF Automotivea stoje jaka imena, bivši šef Boeinga Gilbert Villarreal i svjetski priznati dizajner Henrik Fisker. U ponudi imaju još nekoliko modela od kojih je najekstremniji Force 1 s Viperovim V10 motorom.
Humvee starta cijenom od oko 150.000 USD, a navodno će se nuditi i na nekim europskim tržištima.