Foto: Motofilm.pl
NOVI dizajnerski izraz donosi sportsku eleganciju kakvu dugo nismo vidjeli na francuskim limuzinama.
Prošle su godine, pa i desetljeća, ali za rasne sportske limuzine uvijek je bilo mjesta u glavama onih koji odlučuju o sudbini francuskih automobila. Sjetimo se samo Citroenove Xantije u Activa izdanju ili Peugeota 405 T16. O Safraneu biturbo trenutno ne smijemo ni razmišljati, no upravo na tragu stiže nova 508-ica, barem kad je dizajn u pitanju.
Posebno u GT izdanju, gdje ukupni dojam podižu sportski detalji. No i osnova je ovako na prvu odlična. Automobil djeluje osjetno konkretnije od prethodnika, dok je straga s manjim horizontalno orijentiranim svjetlima neprepoznatljiv za Peugeot. Ali zato s crnom spojnom lajsnom i svjetlosnim potpisom kandži malo vuče na Lamborghini. Sportski karakter zaokružit će crni detalji, integrirani spojler i bočni prozori bez okvira.
Suprotno trendovima, novi 508 je kraći od prethodnika, i to gotovo deset centimetara. Pritom je širina blago povećana, a visina smanjena čak šest centimetara - dodatan signal coupevske forme.
Zato novi dizajnerski smjer ne vidimo u kabini. Ona u potpunosti prati ideju i-Cockpita nadopunjenog vrlo vjerojatno naprednim infotainmentom. Da 508 puca visoko potvrđuju koža i plemenito drvo na većini površina te hi-fi audiosustav s potpisom Focala. Ambijentalna rasvjeta, krom dekoracija i skulpturirana ručica mjenjača se podrazumijevaju.
Još uvijek je nepoznato što će se nuditi ispod poklopca motora, no vjeruje se kako će gamu predvoditi BlueHDI dizelaši, slabiji 1.5 i osjetno moćniji 2.0. Prijepis s ponude modela 5008 vjerojatan je i u pogledu benzinaca. Na mjestu top izvedbe mogli bismo opet ugledati hibridni model snage oko 300 KS.