DVA milijuna kilometara, ekstremni vremenski uvjeti i posvećenost svakom detalju bili su potrebni da Rolls Royce uvrsti električni model u postavu.
Razvoj Spectre se nastavlja, a iz Rolls Roycea su podijelili novi set fotografija s testova u Južnoj Africi gdje su testni kilometri odrađeni u vožnji od zapadne do istočne obale, i to uključujući makadam. Pritom fokus više nije na voznim performansama jer je taj posao odrađen kroz dva milijuna testnih kilometara pri ekstremnoj hladnoći, ali i vrućini. Preostalo je još oko pola milijuna kilometara da se zaključi testiranje.
Umjesto toga proizvođač se sada bavio optimizacijom prilagodbe kontrasta zaslona različitim kutevima upada i intenziteta sunčevih zraka. Nadalje, već optimizirani audiosustav sa 17 zvučnika je ponovo provjeren, i tako što su test vozači morali slušati unaprijed pripremljenu zbirku pjesama.
Kako Rolls Royce ništa ne prepušta slučaju, logično je da će se u razvoju novog modela ići u detalje te ih sve u praksi provjeriti. Možda najbolji primjer je taj da je za optimizaciju sustava regenerativnog kočenja utrošeno čak 1500 testnih sati, dok cjelokupni testni program simulira 400 godina korištenja, ističu u kompaniji.
Rolls Royce možda pretjeruje, ali ne pretjeruje kad je pogon u pitanju. 585 KS maksimalne snage i 520 km dosega su poznati parametri. Vjerujemo da će deklarirani doseg ovdje vrijediti i ako se nagazi na gas.
Cijena nije poznata, a prve isporuke prvog električnog Rolls Roycea se očekuju krajem ove godine.