NAKON što je krajem prošle godine predstavljena osvježena Octavia, sada su na red da budu redizajnirane došle sportska RS i avanturistička Scout izvedba.
Oba modela novi dizajn nude i neke tehnološke novitete, poput senzora za kvalitetu zraka na klima-uređaju Climatronic ili nove elemente u tehnologiji svjetala.
Osvježena Octavia RS ističe se atraktivnijom rešetkom hladnjaka, s RS logom i markantnim prednjim svjetlima. Ona su po prvi puta kod nekog RS modela opremljena zakretnim xenon svjetlima, kao i LED dnevnom rasvjetom te Corner funkcijom. Od estetskih novina tu je još nova maska stražnjih svjetala, blago redizajnirani odbojnici, kao i nova metalik nijansa boje Anthracite. Kupcima će na raspolaganju biti i izbor nove linije aluminijskih naplataka Neptune u veličini 18".
Od ozbiljnijih područja spomenimo 127 mm sniženo podvozje, kao i 20 kg redukcije mase (15 kg kod dizelske verzije). Octavia RS je na raspolaganju u kombinaciji dva motora, benzinskog 2,0 TSI/147 kW koji bilježi potrošnju od 7,5 l/100 km dizelskog 2,0 TDI CR/125 kW koji 100 kilometara prijeđe s 5,7 l goriva. Oba motora nude se sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem, te DSG mjenjačem s istim brojem stupnjeva prijenosa.
Od 2000. godine prodano je više od 60.000 primjeraka Octavije RS, a čak 70% kupaca odlučilo se za Combi varijantu karoserije.
Iste estetske novosti prate i Scout izvedbu. Dakle, nova jemaska hladnjaka, svjetla i odbojnik, a ovdje vlasnike očekuje corner funkcija rasvjete u zavojima. Kontrastne zaštitne elemente karoserije nadopunjava nova nijansa metalik boje Rosso Brunello.
Dobre karakteristike vožnje na zahtjevnom terenu upotpunjuje 179 mm razmaka podnice od tla, kao i serijska zaštita podvozja. Tu je i pogon na svim kotačima četvrte generacije (Haldex), koji na jedan kotač može prenijeti i do 85% zakretnog momenta. Dva su motora u ponudi, oba u kombinaciji s ručnim šest-stupanjskim mjenjačem. Benzinski 1,8 TSI/118 kW i dizelski 2,0 TDI /103 kW.
Za Octaviju Scout do sada se odlučilo više od 22.000 vozača.