IAKO je snaga motora ostala ista, vizualni doživljaj je osjetno drukčiji.
Audi nastavlja s receptom primijenjenim prvotno na novom A1, a potom i na ostalim modelima. Tu prije svega mislimo na dodatne usisnike iznad maske izvedene po uzoru na legendarni Quattro iz 1980-tih. Matrix LED svjetla i redizajn same maske upotpunjuju dojam, i to u obje karoserije, Coupeu i Sportbacku.
Opaki Audi distancira se izbačenim blatobranima, zatamnjenim svjetlima te difuzorom straga. Tu su i novi naplatci promjera minimalno 19 cola te dvije nove nijanse plave i crvene boje eksterijera. Black opcija je za najveće šmekere, a donosi i Audijev znak u crnoj boji. I da, krov coupea je izrađen od CFRP kompozita, što spušta masu vozila za četiri kilograma. Malo u konačnici, ali zvuči kao odlična tema razgovora na okupljanjima obožavatelja.
U kabini sve po starom uz dodatak središnjeg zaslona dijagonale 10,1 inča. Na volanu RS Mode prekidač čijim se pritiskom opravdava sučelje inspirirano vojnim zrakoplovima.
Ispod poklopca i dalje 2,9-litreni TFSI twinturbo V6 s 450 KS i 600 Nm. 100 km/h ima za 3,9 sekundi i ne staje do 280 km/h.
Prodaja kreće uskoro, a početna cijena je 83.500 eura. U Njemačkoj, naravno.