Suzuki Alto: Novost na HR tržištu

PONUDI gradskih automobila na hrvatskom tržištu odnedavno se pridružio i Alto, Suzukijev mališan koji se može podičiti izvanrednim manevarskim svojstvima, bogatom opremom, ali i niskim troškovima vlasništva, kao i samom cijenom.

Već i ovo dosad rečeno opisuje Alto kao idealni lijek za trenutnu gospodarski situaciju u kojoj se nalazi domaće tržište, ali i naša država uopće.

Tako i jest, jer iza Alta je više od tri desetljeća uspješne egzistencije na svjetskim tržištima gdje je prepoznat kao okretan, pouzdan i nadasve jeftin gradski automobil. Tako je i danas kada je aktualna sedma generacija modela. 

Usprkos dosljednosti prethodnicima Suzuki je novom modelu lansiranom prošle godine podario osjetno moderniji izgled naglašene simpatičnosti, baš kao što je to bilo najavljeno konceptom A Star predstavljenim još 2007. godine. Potpuno novi model zadržava kompaktne dimenzije: dugačak je 350, širok 160 i visok 147 cm.

Osim toga, tu je i izražena visina podnice od tla od 15 cm, pa se Alto nameće kao idealan gradski automobil na našim nerijetko razrovanim gradskim prometnicama.

Iznutra su uočljive fluidne linije, uz zadržanu preglednost i sasvim zadovoljavajući komfor. Pretinaca ima dovoljno čime se anulira nedostatak prtljažnika kapaciteta skromnih 129 litara. Recimo i kako preklapanjem sjedala tovarni prostor dostiže 774 l.

Okretnost je jedna od vrlina najmanjeg Suzukija. Radijus okretanja od 4,5 metara zvuči odlično, kao i masa od svega 855 kg koju nosi 1,0 tri-cilindarski benzinac. Potonji razvija 68 KS i 90 Nm što je dovoljno da potjera Alto do stotke za točno 14 sekundi. Značajniji podatak od maksimalnih 155 km/h je potrošnja koja u prosjeku iznosi tek 4,4 l/100 km.

Kupac Alta se nema što misliti. S obzirom na jedan motor u ponudi, kao i jednu razinu opreme, izbor se nudi tek po pitanju boja, njih deset od kojih su dvije nemetalik.

A što se opreme tiče Alto ide korak dalje u odnosu na sve prethodne generacije, jer sada nudi potpunu opremu dostojnu razvikanih i daleko skupljih rivala. Da, Alto je serijski opremljen ABS-om i EBD-om, prednjim i bočnim zračnim jastucima, klima uređajem, servo upravljačem, daljinskim centralnim zaključavanjem, el. podizačima prednjih prozora, MP3 CD audio uređajem i sl. A sve to stoji 65.693 kn, uz mogućnost doplate za metalik ili perla boju u iznosu od 2.220 kuna.

Nema sumnje, Alto je odličan urbani automobil koji Suzukijevo moto srce vjerno prenosi na koncept s četiri kotača. Izuzetne okretnosti, uvjerljive gradnje i neočekivano bogate opreme, Alto je jedan od pametnijih izbora za grad. S obzirom na cijenu možda i najbolji.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.