IAKO mnogi dizajn najnovije Tesle smještaju iza kulisa SF filmova 1980-ih, a dizajnera „optužuju“ za zlouporabu nedopuštenih sredstava, Cybertruck kod brojnih poklonika Tesle prolazi odlično.
Tek je prošlo nekoliko dana od starta, a Cybertruck je već razuvjerio Tesline oponente. Bez obzira je li se precijenila njihova gotovo sektaška privrženost marki, ili se radi o doista dobrom proizvodu, činjenice govore da je Musk opet uspio prodati svoj proizvod.
Nedavno se oglasio tvitom i otkrio kako je Tesla u nešto manje od dva dana zaprimila 146.000 narudžbi za Cybertruck. Da, model koji cesta neće vidjeti još najmanje godinu dana.
I dok se giganti poput Volkswagena hvale desecima tisuća zainteresiranih, Musk otkriva kako se čak 41% njih odlučilo za najskuplju izvedbu, onu s tri motora i cijenom od 69.900 dolara. Neznatno više, njih 42% je izabralo izvedbu s dva motora po startnoj cijeni od 49.900 dolara, a tek njih 17% se odlučilo za bazni model od 39.900 dolara.
A kad se sve to zbroji, dolazimo do podatka kako je Tesla u prva 24 sata zaprimila narudžbe u vrijednosti većoj od 8,2 milijardi dolara. Naravno, valja imati na umu da je cijena rezervacije ovaj puta bila osjetno niža, tek 100 dolara.